خبرهای داغ:
یک کارشناس خانواده با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی های جدید باید فرهنگ سازی شود، گفت: ورود تکنولوژی های جدید عامل توسعه جوامع می باشد
کد خبر: ۸۹۰۳۰۵۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، میرعماد در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) سمنان در خصوص خانواده اصلح بیان کرد: اصلاح خانواده به معنای اصلاح جامعه است؛ درمقابل آن اگر جامعه درست شود خانواده نیز سامان پیدا می کند.

کارشناس خانواده ادامه داد: یکی از عواملی که خانواده و جامعه را دچار مشکل کرده است بی تفاوتی نسبت به امربه معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: همه افراد خانواده باید به وظایف خود به درستی عمل کنند تا صمیمیت خانواده حفظ شود؛ آرامش در خانواده به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها ادب و احترام اعضای خانواده به همدیگر است.

میرعماد تصریح کرد: ورود تکنولوژی های جدید به جامعه همانند اینترنت دگرگونی های بزرگی در جامعه و سپس خانواده ایجاد کرده است که در راستای ناآگاهی مردم برخی از ارزش های خانواده را زیرسوال برده است.

کارشناس خانواده افزود: گسترش تکنولوژی اینترنت رابطه فرزند و والدین را دچار تغییر کرده است؛ شکاف نسلی بین فرزند و والدین،از بین رفتن حریم بین آن ها،ایستادن در مقابل والدین تنها بخشی از تأثیرات استفاده نادرست از اینترنت است.

وی بیان کرد: اینترنت جنبه های مفید بسیاری دارد و استفاده درست از آن باعث افزایش علم و آگاهی افراد می شود و همچنین توسعه جوامع را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها