خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار:

امر به معروف موجب پویایی و نجات جامعه و احیای ارزش‌ها می‌شود

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار گفت: امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی و نجات جامعه و احیای ارزش‌ها می شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۴۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
امر به معروف موجب پویایی و نجات جامعه و احیای ارزش‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام سید مرتضی محمودی در گردهمایی فرهنگ نهادی در سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر نباشد جامعه زنده و پویایی نیست.

وی با بیان اینکه وجود منکرات در جامعه باعث می‌شود که خیر و برکت از بین برود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر موجب سر زنده بودن وعزت و پویایی جامعه می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار به آموزه های دین اسلام اشاره کرد و افزود: در آموزه های دینی تاکید بسیاری بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف یعنی امر به خوبی‌ها و آنچه موجب سعادت و خوشبختی انسان می‌شود، بیان داشت: همه ما مسئولیت داریم و همه باید تلاش کنیم و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را به مردم ارائه کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد دیگر بی حیایی و بی حجابی رخ نمی دهد، گفت: دلیل این همه بی حجابی و بد اخلاقی ها به خاطر نبود امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هم به مردم و هم به مسئولین سفارش اکید می کند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر موجب نجات جامعه و احیای ارزش‌ها می شود.

وی تاکید کرد: الفت و مکارم اخلاق و با هم بودن و آداب معاشرت اسلامی و رعایت احترام و حقوق همدیگر و دوری از رذائل اخلاقی از دستاورهای مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات