خبرهای داغ:
صبح امروز 25 مرداد ماه 1396 تعداد 30 نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی جهادگر حوزه مقاومت ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با حضور در بوستان شهدای گمنام و میثاق با شهداء به اردوی هفت روزه جهادی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۴۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، وقتی طبل جهاد در راه خدا نواخته می شود دوران حکومت عشق آغاز می شود چرا که جز عشاق کسی حاضر به فداکاری و از جان گذشتگی نیست.

دوران جهاد دوران حکومت عشق است و حکومت عشق در جهاد و خدمت به محرومان حاصل می شود.

نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی ایران زمین چند سالی است که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(حفظه الله)در عرصه ها فرهنگی، عمرانی، کشاورزی، آموزشی، عقیدتی و اقتصاد مقاومتی سر از پا نشناخته و در مناطق محروم و کم برخوردار شهر و روستای این کشور عزیز فعالیت های جهادی انجام می دهند.

صبح امروز 25 مرداد ماه 1396 تعداد 30 نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی جهادگر حوزه مقاومت ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با حضور در بوستان شهدای گمنام و میثاق با شهداء به اردوی هفت روزه جهادی در روستاهای شوشود، حصار سنگی و افکشت به مدت یک هفته اعزام شدند.

تجدید پیمان با شهدا برای آغاز کار جهادی/ خدمت به محرومان، حاصل حکومت عشق است 

حیدری: کار جهادی همسان با آتش به اختیار است

حیدری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه 30نفر از جهادگران اردوی جهادی حوزه ولی عصر(عج) به مدت یک هفته به اردوی جهادی اعزام شدند، گفت: این جهادگران نوجوان از بسیجیان محلات هستند و در قالب سه گروه جهادی شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: این جهادگران در عرصه های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی فعالیت انجام خواهند داشت.

حیدری با بیان اینکه یکی از کارهای اثر گذار و خوب در جامعه اردوهای جهادی است، افزود: آتش به اختیار یعنی یک کار فرهنگی تمیز که امام خامنه ای (حفظه الله) برآن تاکید دارند برای همین کار جهادی هم سان با آتش به اختیار است زیرا هر جا مانعی در مناطق محروم و کم برخوردار وجود داشته باشد جهادگران اردوهای جهادی آن را رفع می کنند.

 
تجدید پیمان با شهدا برای آغاز کار جهادی/ خدمت به محرومان، حاصل حکومت عشق است
 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه دانش آموزان نسبت به سال گذشته استقبال خوبی از گروه جهادی داشتند، عنوان کرد: در طی تابستان و سال جاری گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان برای خدمت رسانی اعزام شدند و یا خواهند شد.

شمشادی: اعزام 30جهادگر به روستاهای حصارسنگی، افکشت وشوشود

مهدی شمشادی مسئول گروه جهادی اعزامی از حوزه مقاومت ولی عصر(عج) اظهارداشت: قبل از حضور گروه جهادی در روستاهای حصارسنگی، شوشود و افکشت شناسایی انجام شده است.

تجدید پیمان با شهدا برای آغاز کار جهادی/ خدمت به محرومان، حاصل حکومت عشق است 

وی با بیان اینکه این فعالیت این گروه جهادی از 25مردادماه تا 3شهریورماه است، گفت: کمک به ساخت خانه محرومان، شعار نویسی و مرمت دیوار مدرسه، حصار کشی کانال آب وتوزیع سبد غذایی در بین محرومان از فعالیت های این گروه جهادی خواهد بود.

شمشادی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی ، ترک اعتیاد، رفع شبهات و پخش فیلم با حضور اساتید برجسته از دیگر برنامه ها این گروه جهادی است، عنوان کرد: جمعیت این روستاها حدود 530خانوار هستند و امیدواریم بتوانیم فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف داشته باشیم.

 
تجدید پیمان با شهدا برای آغاز کار جهادی/ خدمت به محرومان، حاصل حکومت عشق است 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها