خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه داعش مظهر فتنه از جنس سخت است، گفت: نمایش قدرت نیروهای مسلح کشور باعث شد تا داعش نتواند هیچ‌گاه تصور نزدیک شدن به مرزهای ما را از ذهن خود بگذراند.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۳۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
داعش مظهر فتنه از جنس سخت است /نیروهای مسلح ما غافلگیر نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع کارکنان تیپ316 زرهی شهید قهرمان اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز جهان و به ویژه منطقه اگر مجموعه ای برای دفاع آماده باشد و از ناملایمات جنگ نهراسد آن ملت پیروز است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محسنات آماده بودن، ایجاد امنیت روانی برای مردم است، افزود: وقتی مردم آمادگی نیروهای مسلح ما را ببینند آسوده خاطر خواهند شد.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نمایش قدرت نیروهای مسلح کشور باعث شد تا داعش نتواند هیچ‌گاه تصور نزدیک شدن به مرزهای ما را از ذهن خود بگذراند.

وی با بیان اینکه هر میزان برای آمادگی تلاش کنید ارزش دارد، گفت: امروز جوانان ما در معرض یک آزمایش بزرگ هستند.

امیر پوردستان با اشاره به رخدادهای سال 88 عنوان کرد: حوادث سال 88 یک فتنه از جنس نرم بود و این در حالی است که داعش مظهر فتنه از جنس سخت است اما عمر فتنه همیشگی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در همه حال آماده باشیم چراکه در مقابل یک هجمه جدید از حضور عناصر تکفیر و نفاق هستیم.

جانشین فرماندهی کل ارتش با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح ما حق ندارند غافلگیر شوند، بیان داشت: از مهمترین ویژگی‌های آمادگی نیروهای مسلح داشتن اشراف اطلاعاتی به شرایط درون و پیرامونی کشور، آمادگی نیروهای انسانی و حاضر به کاری تجهیزات است.

به گفته وی با وجود برخی تهدیدات خُرد در منطقه امروز آمادگی یگان‌های حاضر در مرز بسیار عالی است اما فراموش نکنیم که یگان‌های پشتیبانی نیز باید آماده تر باشند.

امیر پوردستان داشته های افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس را امانتی ارزشمند در دست رزمندگان امروز عنوان و اظهار کرد: باید در حفظ و حراست از این گنجینه معنوی تلاش و کوشش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات