خبرهای داغ:
مسئول سیاسی تیپ 82 صاحب الامر (عج) قزوین گفت: در قرن بیستم تفکری بنام شیعه توانسته است سیاست های استکبار جهانی به خصوص سیاست های قدرت هایی نظیر امریکا و انگلیس را به چالش بکشد .
کد خبر: ۸۹۰۳۰۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار عبدالله الهی خواه مسئول سیاسی تیپ 82 صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) با استناد با آیات قزآن کریم اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآن کریم مومنان را نسبت به  اطاعت از کفار نهی کرده است و حق تبعیت و برقراری رابطه با کفار و مشرکین را نداده است .

وی با اشاره به مفهوم و اصول جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر یعنی ، تحمل سختی و مشقت و ناامید نبودن از پیروزی و غلبه بر حریف و پیروی نکردن از دشمن .

الهی خواه تصرح کرد : جهاد کبیر با دو هدف وارد ادبیات سیاسی انقلاب اسلامی گردید، اینکه راه نفوذ دشمن را ببندیم  و راه پیشرفت اسلام و آرامانگرایی انقلاب اسلامی را در جهان توسعه دهیم.

این مسئول بیان کرد: در قرن بیستم تفکری بنام شیعه توانسته است سیاست های استکبار جهانی به خصوص سیاست های قدرت هایی نظیر امریکا و انگلیس را به چالش بکشد .

مسئول سیاسی تیپ 82 خاطر نشان کرد: تقابل جبهه حق از گذشته تا به امروز همواره در جریان بوده است و همیشه جبهه باطل به دنبال حذف جبهه حق است.

الهی خواه اضافه کرد: امروز دنیای استکبار و در راس آنان امریکا با برنامه ریزی  به دنبال نفوذ در ساختارها داخلی و ایجاد تردید در باورها و افکار مسئولین و مردم ایران هستند.

وی افزود: در شرایط امروزی ما دو راهکار بیشتر نداریم یا در مقابل نهره های دشمنان کوتاه بیاییم و از آرمانهای خود دست بکشیم و یا با جهاد، استقامت و پایداری در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم .

 الهی خواه در خاتمه یادآور شد: خداوند مدافع اهل ایمان است و وعده الهی حق است و حتما پیروزی با جبهه حق و اهل ایمان است .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها