خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگزان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگزان قزوین گفت: همزمان با بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه خاطره‌نویسی «بندگی در بند»، با موضوع نقش نماز در صبر و پایداری آزادگان در طول دوران اسارت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۹۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با 26 مرداد، بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه خاطره‌نویسی بندگی در بند، با موضوع نقش نماز در صبر و پایداری آزادگان در طول دوران اسارت برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مسابقه، آزادگان استان قزوین خاطرات مرتبط با نماز، نحوه‌ی برگزاری آن و شرایط موجود در اردوگاه‌های حزب بعث برای اقامه‌ی این فریضه الهی را مکتوب کرده و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهند.
حقایق‌پور گفت: آزادگان استان قزوین از 26 مرداد، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تا دهم مهر ماه سال جاری، روز تجلیل از اسرا و مفقودین، می‌توانند خاطرات خود را به واحدهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان قزوین تحویل داده یا از طریق پست به روابط عمومی اداره کل و یا ایمیل به آدرس info@qazvin.isaar.ir ارسال نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این مسابقه که نتایج آن هیجدهم آذر ماه اعلام می‌شود، صاحبان 26 خاطره برگزیده با دریافت هدایای نقدی، لوازم خانگی و سفر به مشهد مقدس تجلیل خواهند شد.
این مسوول گفت: آزادگان استان قزوین برای نوشتن خاطرات خود محدودیتی نداشته و می‌توانند هر تعداد خاطره‌ی مناسبی که با این موضوع دارند را مکتوب کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.
حقایق‌پور افزود: این مسابقه با توجه به نقش نماز و اهمیت ترویج آن در سطح جامعه و نقش مهمی که این فریضه دینی در اردوگاه‌های عراق جهت تسکین آزادگان عزیز داشته، برگزار می‌شود.
قابل ذکر است: مجموعه خاطرات برتر این مسابقه در قالب کتاب منتشر می‌شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها