رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طیف جدید مسئولین دانشگاه آزاد بنا بر انقلابی و جهادی عمل کردن دارند نه درگیر بروکراسی شدن همچنین اولویت مسئولین جدید دانشگاه گام برداشتن در راستای مطالبات رهبری در دانشگاههاست.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان:صبح امروز ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان به همراه مسئولین بخشهای مختلف ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان جهت عرض تبریک به ریاست جدید دانشگاه آزاد کرمان در دفتر ریاست دانشگاه حضور یافتند.

در این دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تبریک به حمدلله منظری توکلی جهت انتصاب بعنوان ریاست دانشگاه آزاد گفت: انشاالله حضور شما مایه خیر و برکت برای دانشگاه آزاد باشد و بتوانیم از ظرفیت عظیم دانشگاه جهت پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی نظام استفاده کنیم.

بهروز افزود: دانشگاه آزاد تا کنون برکات زیادی برای انقلاب داشته و حجم عظیمی از فارغ التحصیلان دانش آموخته این دانشگاه بوده اند ولی توقعات ما بسیار بیشتر است زیرا منابع مردمی در این دانشگاه مصرف می شود پس ما باید بتوانیم خواسته های حضرت آقا را از مجموعه دانشگاهها در دانشگاه آزاد عملی کنیم.

وی تصریح کرد: شما از سابقون دانشگاه آزاد هستید و شناخت کافی از محیط علمی استان دارید و طبق دیدگاههای دکتر ولایتی تغییرات اساسی در دانشگاه آزاد نیاز است بحث کیفیت علمی، بحث های فرهنگی و شفافیت های مالی که قطعا با این رویه جدید شاهد اتفاقات میمون و مبارکی در مجموعه دانشگاههای استان خواهیم بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج در حد توان و ظرفیت خود تماما در اختیار مجموعه دانشگاه خواهد بود و انشالله خدا به شما توفیق دهد تا منشا خیر برای علم استان باشید.

سپس حمدلله منظری توکلی ضمن تشکر از حضور مسئولین بسیج دانشجویی اظهار داشت: امام علی (ع) میفرماید: مسئولیتها امانتهایی هستند که بر دوش ما گذاشته میشود در نظام اسلامی ریاستی وجود ندارد بلکه هر چه هست، مسئولیت و تکلیف است.

وی ادامه داد: بنده این عرصه را عرصه آزمون برای خود میدانم زیرا دانشگاه آزاداسلامی هم یک موسسه علمی پژوهشی هست و هم اینکه از دستاوردهای نظام است پس میخواهیم دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگ مایه زینت نظام باشد و در حوزه مالی شفافیت و در حوزه آموزشی پژوهشی رشد کیفیت مهم است

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خاطرنشان کرد: نسل اول دانشگاه ها آموزشی بودند نسل دوم پژوهشی و نسل سوم دانشگاه های کارآفرین هستند یعنی دانشجوی فارغ‌التحصیل بیکار نماند به عبارت دیگر اشتغالزایی در رشته های دانشگاهی مهمترین مساله است.

منظری توکلی افزود: از افتخارات بنده این هست که بسیجی هستم؛ امیدوارم با روحیه بسیجی بتوانیم در راستای کیفی کردن دانشگاه و اشتغالزایی و کارآفرینی و رشد موسسات دانش بنیان که علم را تبدیل به ثروت کند قدمهای مهمی برداریم.

وی در خصوص فعالیت های بسیج دانشجویی توضیح داد: ما بسیج دانشجویی را به عنوان یک تشکل نمی بینیم بلکه بعنوان یک فرهنگ میدانیم که با دست و فکر و اندیشه این جوانان بسیجی امیدواریم بتوانیم تفکر بسیجی را در دانشگاه‌ها جاری سازیم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طیف جدید مسئولین دانشگاه آزاد بنا بر انقلابی و جهادی عمل کردن دارند نه درگیر بروکراسی شدن همچنین اولویت مسئولین جدید دانشگاه گام برداشتن در راستای مطالبات رهبری در دانشگاههاست.

1.jpg

IMG_7942.jpg


IMG_7949.jpg

IMG_7935.jpg

IMG_7943.jpg


IMG_7961-(3).jpg
انتهای پیام/
ارسال نظرات