مسئول بسیج دانشجویی اقلید استان فارس:

دولت برای مبارزه با فقر، دست مفسدین اقتصادی را قطع کند

مسئول بسیج دانشجویی اقلید گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شریان که می‌تواند موجب رونق اقتصاد کشور شود توجه به ظرفیت انسانی و منابع داخلی است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۷۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، قربانی مسئول بسیج دانشجویی اقلید در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اشرافی گری در دولت بیان داشت: یکی از آرمان‌های انقلاب مبارزه با اشرافی گری و مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی در خصوص مبارزه با اشرافی گری در دولت دوازدهم گفت: با توجه به اینکه یکی از شعارهای اقتصادی دولت آقای روحانی تحقق عدالت درآمدی و زدودن چهره فقر از اجتماع می‌باشد، برای تحقق این امر می‌بایست دست مفسدین اقتصادی و افرادی که با رانت و رابطه، سرمایه‌های بیت‌المال را بلوکه کرده‌اند قطع کند.

مسئول بسیج دانشجویی اقلید افزود: شفاف‌سازی و کم کردن هزینه‌های تشریفاتی دولت نیز نقش بسیاری در تحقق این امر دارد، توجه به توزیع عادلانه و صحیح تسهیلات به‌ویژه در مناطق محروم، توجه به بخش خصوصی و حمایت از بنگاه‌های کوچک و زودبازده، عدم استفاده و بکار گیری افرادی که سابقه فساد اقتصادی در سوابق آنان موجود هست باید در بدنه دولت و ساختار مدیریتی سازمان‌ها موردتوجه واقع شود.

قربانی در خصوص کاهش تورم گفت: کم کردن نرخ سود بانکی نیز علاوه برگردش سرمایه در چرخه تولید، مانع ایجاد فساد و تورم می‌شود.

وی در خصوص اتکا به ظرفیت و توان داخلی تصریح کرد: با توجه به سوابق قراردادها و پروتکل‌های منعقدشده با کشورهای غربی عدم پایبندی آنان به عهد و پیمان و محرز شدن اینکه نمی‌توان به بیرون از کشور چشم دوخت و اعتماد داشت، لذا مهم‌ترین و اصلی‌ترین شریان که می‌تواند موجب رونق اقتصاد کشور شود توجه به ظرفیت انسانی و منابع داخلی است.

مسئول بسیج دانشجویی اقلید در خصوص جوان‌گرایی گفت: دولت می‌بایست جهت رونق اقتصاد ضمن اعتماد و توجه به نسل جوان و تحصیل‌کرده زمینه این امر را فراهم آورند.

وی در خصوص رونق اقتصادی بیان داشت: فراهم آوردن پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها، کمک به ایجاد بنگاه‌های تولیدی، حمایت و معافیت مالیاتی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی، ارائه بسته‌های تشویقی جهت جذب سرمایه داخلی و خارجی موجبات رونق اقتصادی با استفاده از توان داخلی را فراهم می‌آورد.
ارسال نظرات