خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بررسی لایحه دوفوریتی واگذاری مسؤولیت باشگاه کاسپین به شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین نباید مسؤولیت باشگاه کاسپین را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۴۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با بررسی لایحه دوفوریتی واگذاری مسؤولیت باشگاه کاسپین به شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا  برگزار شد، با بیان اینکه مخالف دوفوریتی لایحه واگذاری باشگاه کاسپین به شهرداری هستم، اظهار کرد: به اندازه کافی این لایحه با اعصاب و روان اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بازی می‌کند، لایحه‌ای که نقاط مبهم بی‌شماری دارد و هنوز هیچ جوابی از سوی مسئولان مربوط به آن‌ها داده نشده است.

وی افزود: شهرداری قزوین هم به اصرار برخی مسئولان این لایحه را به شورا ارائه می‌دهد و هیچ علاقه‌ای به اجرای آن ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با ذکر این سوال که چرا لایحه باشگاه کاسپین هر بار به اصرار برخی افراد به شورا می‌آید و بیان می‌شود شهرداری باید سهام خود را واگذار کند، گفت: به نظرم نباید مسؤولیت این باشگاه بر عهده شهرداری باشد زیرا متحمل هزینه‌های بی‌شماری می‌شود.

اشدری تصریح کرد: اکنون لایحه واگذاری باشگاه کاسپین در کمیسیون فرهنگی- ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در حال بررسی است؛ چرا باید این لایحه یک بار دیگر با دو فوریتی به صحن شورا ارائه شود.

این عضو شورا با بیان اینکه باید با چنین لایحه‌هایی که به اصرار برخی مسئولان به شورا می‌آید مخالفت کرد، عنوان کرد: ابعاد مختلف این لایحه باید در کمیسیون یاد شده به دقت بررسی شود تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین برای یک بار 700 میلیون تومان به باشگاه کاسپین کمک کرده است، یادآور شد: هنوز مشخص نیست نحوه هزینه کردن این مبلغ چگونه بوده است.

اشدری با بیان اینکه لایحه باشگاه کاسپین شفاف نیست، خاطرنشان کرد: باید مسائل مختلفی که در این لایحه مبهم است برای اعضای شورا شفاف‌سازی شود تا بتوانند تصمیم درست اتخاذ کنند.

سیدکاظم مجابی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت کمک به باشگاه کاسپین اضافه کرد: با حمایت از تیم‌های ورزشی می‌توان به آن‌ها کمک کرد تا در توسعه ورزش موفق باشیم به همین دلیل مسئولان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

وی گفت: همچنین با حمایت از تیم‌ها می‌توان در قزوین درآمدزایی کرد همین امر موجب رفع مشکلات اقتصادی و رونق اشتغال‌زایی می‌شود.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها