مهندس حبیب شیخ تولید کننده برتر زعفران با تولید 24/6 کیلوگرم سرگل زعفران (نگین) در هکتار در سال های 1394 و 1395 عامل اصلی این موفقیت را رعایت اصول تغذیه‌ای مناسب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۳۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

حبیب شیخ کارشناس کشاورزی بسیجی و تولید کننده برتر زعفران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با تولید 24/6 کیلوگرم سرگل زعفران (نگین) در هکتار در سال های 1394 و 1395 عامل اصلی این موفقیت را رعایت اصول تغذیه‌ای مناسب عنوان کرد.

وی در توضیح علت موفقیت کشاورزان برای رسیدن به این رکورد بالا افزود: رعایت اصول علمی و تجربی کاشت و داشت زعفران باعث شد تا بتوانیم موفق به ثبت چنین رکوردی درسطح شهرستان مشهد شویم.

این کارشناس بسیجی یادآور شد: با ارائه نظرات کارشناسان بخش کشاورزی در طرح همگام با کشاورز و رعایت اصول مدیریتی مناسب توسط کشاورزان می توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر و عملکرد مطلوب در زمینه کشت زعفران باشیم.

شیخ افزود: جا دارد از حمایت و پشتوانه مهندس محمد بسکابادی مسئول محترم سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، مهندس مجید توکلی مدیریت محترم جهاد کشاورزی بخش مرکزی مشهد و اعضاء و مسئول محترم ستاد اجرایی طرح بسیج همگام با کشاورز خراسان رضوی که ما را در رسیدن به این مهم یاری رساندند تشکر ویژه ای داشته باشم.

ارسال نظرات