استاد حوزه علميه مشهد گفت: شهيد حججي در زماني که عزت کشور لگد مال می شد به کشور و دین مبین اسلام عزت داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدي حسن زاده در آیین بزرگداشت هفتمين روز شهادت «محسن حججی» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تربت جام  اظهار داشت: شهادت شهيد حججي موج آزادی خواهی، صلابت و معنویت در سراسر جهان ايجاد کرد و راه رسیدن به اين مقام والا ارادت او به ائمه اطهارعليه السلام بود.

وی تصریح کرد: شهید حججی شاگرد ممتاز مکتب مولايش امام حسين عليه السلام بود و مقامي را که به دست آورد حاصل زحمات فردی واحترام به والدين بود.

وي ابراز داشت: اگر در دنيا وآخرت عزت مي خواهيم بايد دین خدا را ياري کنيم و شهيد حججي در زماني که عزت ما در حال لگد مال شدن بود به کشور عزت داد و يک تنه اعلام کرد مردم ايران کساني نيستند که ذلت بپذيرند و امسال حججی ها در کشور فراوان داريم.

این استاد حوزه علميه بيان کرد: شهيد حججي در هيات هاي مذهبي ، پايگاه هاي بسيج و با حضور در گروه هاي جهادي وفرهنگي رشد کرد و توانسته در جواني راه طولاني را طي کند.

حجت الاسلام حسن زاده تاکيد کرد: امروز ملت ايران به پاس ولايت مداري، علمدار آزادي خواهي و استکبار ستيزي در جهان مي باشد و توانسته پرچم عزت اسلام برافراشته کند.

گفتنی است؛ آیین بزرگداشت هفتمين روز شهادت پاسدار شهيد "محسن حججي" به همت جوانان انقلابي تربت جام با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي، امنيتي، خانوده هاي شهدا و ايثارگران، روحانيون و قشرهاي مختلف مردم شيعه و اهل سنت با شکوه خاصي در مسجد امام حسن مجتبي (ع)اين شهر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها