خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)شهر اقبالیه خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)شهر اقبالیه گفت: آمفی تئاتر متحرک "سفیر آفتاب" شب گذشته در پارک ولایت شهر اقبالیه با برنامه های شاد و متنوع برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۹۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

حسن سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)شهر اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: سفیر آفتاب یک آمفی‌ تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: صحنۀ اجرای برنامه، سیستم صوتی مناسب، صفحه نمایش ال ای دی  از جمله امکانات تجهیز شده بر روی این تریلی بود که ۱۶ مرداد ماه به مدت بیست روز مهمان استان قزوین بود که شب گذشته این کاروان در پارک ولایت شهر اقبالیه مستقر شدند و برنامه های خود را اجرا کردند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: این برنامه از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع شد که شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود، پخش کلیپ و …بود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)شهر اقبالیه در خاتمه یادآور شد: این برنامه خانواده‌ محور بوده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این نهاد به ویژه در حوزه تربیت فرزند، اعتیاد و تحکیم خانواده را در قالب‌های مختلف برنامه مورد بررسی قرار داد که به با حضور پرشور مردم شهر اقبالیه مواجه شد.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها