خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: تمام ساختمان‌های محدوده امامزاده حسین(ع) که برای اجرای پروژه مذکور تخریب شده، ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۸۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آرش رشوندآوه در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: منابع مشارکتی اداره‌کل راه و شهرسازی برای اجرای پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع) از سازمان زمین و مسکن و عمران و بهسازی تأمین می‌شود.

وی افزود: بخشی از این منابع به صورت زمین است که آماده شده و بخش دیگر به صورت اسناد خزانه تأمین می‌شود که برای تأمین اسناد خزانه پیگیری‌های لازم به منظور در حال انجام است که با تحقق آن یک میلیارد تومان اوراق خزانه دریافت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: سه قطعه زمین از زمین‌هایی که سازمان زمین و مسکن برای مشارکت در پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع) در نظر گرفته بود، هنوز به فروش نرسیده که در پایان هفته جاری آگهی مزایده آن منتشر می‌شود.

رشوندآوه ادامه داد: امید است بتوانیم با انتشار آگهی مزایده مذکور، این سه قطعه زمین هم به فروش رسیده و درآمد حاصل از آن برای اجرای پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع) اختصاص یابد.

این مسؤول عنوان کرد: برخی از مالکانی که واحدهای مسکونی خود را برای اجرای پروژه واگذار کرده بودند، تمایل داشتند تخریب ساختمان از سوی خود آن‌ها صورت گیرد که مشکلی با این مورد نداشته و این اقدام را به آن‌ها واگذار کردیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: تمام ساختمان‌های محدوده امامزاده حسین(ع) که برای اجرای پروژه مذکور تخریب شده، ساماندهی می‌شود.

رشوندآوه گفت: پیشنهاداتی مبنی بر جذب سرمایه‌گذار برای احداث دارالشفاء و رستوران در محدوده پروژه امامزاده حسین(ع) داشتیم که در نتیجه بررسی آن مشخص شد بهتر است این پروژه‌ها به صورت مجزا ارائه شود.

وی یادآور شد: بر این اساس دو سرمایه‌گذار مجزا برای احداث این پروژه‌ها جذب می‌شود که امید است با انجام اقدامات مؤثر بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها