نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شبکه بانک صادرات ایران با نگاهی به «نقش روابط عمومی در تحقق اهداف نقشه راه استراتژیک بانک» با حضور دکتر تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل این بانک در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره در همایش مذکور به توانمندی‌های این بانک اشاره کرد و گفت: بانک صادرات ایران به لحاظ گستردگی شعب داخلی و خارجی، توانمندی و تخصص کارکنان، اعتبار و قدمت بالا و برخورداری از مشتریان بزرگ و وفادار، انصافاً حائز جایگاه منحصر به فردی در سیستم بانکی کشور است.

وی ادامه داد: بانک صادرات ایران با پشتوانه اعتماد آحاد مردم ایران و پشتکار یکایک کارکنان صدیق و زحمتکش خود و به رغم همه فراز و نشیب‌ها، مسیر رو به پیشرفت و اعتلای خود را با شتاب و عزمی جزم ادامه می‌دهد و با برنامه‌های تحولی که در دست اقدام دارد، آینده‌ای بسیار روشن را پیش روی خود نظاره‌گر خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه ارتباط مثبت و تعامل‌گرا با رسانه‌ها، راهکار برون‌رفت از تنگناها به حساب می‌آید، یادآور شد: طی سال‌های اخیر شاهد تحولات و تغییرات چشمگیر در زمینه بهره‌مندی از ابزار و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بوده‌ایم فلذا باید با استفاده مناسب از ابزار نوین و فناوری‌های روزآمد، درصدد برقراری ارتباط مؤثر و اثرگذار با مخاطبان برآئیم و از آن غفلت نورزیم.
دکتر لشکر بلوکی عضو هیأت مدیره بانک نیز در این مراسم به نقش بی‌بدیل بانک صادرات ایران در اجرا و تأمین اعتبار طرح‌های مختلف تولیدی، اشتغال‌زا، عمرانی و صنعتی در اقصی نقاط کشور اشاره و تأکید کرد: بی‌شک باید اذعان داشت که کمتر پروژه‌ مهم و اثرگذاری در کشور وجود دارد که بدون مشارکت بانک صادرات ایران راه‌اندازی شده باشد که این امر بیانگر نقش مهم بانک صادرات ایران در توسعه و آبادانی میهن عزیز اسلامی، به حساب می آید.
وی در ادامه سخنانش به اولویت‌های آتی بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: براساس نقشه راه تدوین‌شده، باید از حجم دارایی‌های منجمد بانک طی چهار سال آینده تا حجم قابل توجهی بکاهیم و از طرفی نسبت به جذب منابع ارزان‌قیمت، ارتقای درآمدهای مشاع و غیرمشاع، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، رشد بازده دارایی‌ها و کاهش هزینه‌های جاری، کوشا باشیم.
دکتر لشکربلوکی یادآور شد: راه‌اندازی و خدمات‌دهی سوپرمارکت مالی در بانک صادرات در زمینه تحقق اهداف مقرر، بسیار مؤثر و راهگشاخواهد بود.
عضو هیأت مدیره بانک ادامه داد: شعب بانک صادرات با تبدیل به سوپرمارکت‌های مالی، علاوه بر ارائه خدمات مرسوم و متعارف بانکی، در زمینه بیمه مشتریان، ارائه خدمات گردشگری، خرید و فروش سهام بورسی، سرمایه گذاری و مشاوره مالی نیز فعال خواهند بود و بر این اساس شعب بانک صادرات ایران از اختیارات کافی و سطح نامحدودی از خدمات برخوردار خواهند بود و به اصطلاح چندمحصولی خواهد شد.
دکتر لشکر بلوکی ویژگی‌های بارز کارگزاران روابط عمومی را نیز برشمرد و خاطرنشان ساخت: دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌های ابلاغی در روابط عمومی، مستلزم برخورداری از حسن‌خلق، خلاقیت، روزآمدی، تخصص و ژرف‌اندیشی، داشتن تعاملات دوسویه و مستمر با مشتریان و مخاطبان سازمانی است.
گفتنی است در پایان این مراسم، مسئولان روابط عمومی بانک صادرات ایران هم‌پیمان شدند که در تحقق اهداف سازمانی از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
لازم به ذکر است در این مراسم آقایان دکتر کاظمی دینان و دکتر ناصحی فر، از اساتید علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی، پیرامون وظایف و مسئولیت‌های حرفه‌ای روابط عمومی سخنرانی‌های مبسوطی را بیان نمودند. 

ارسال نظرات