پایگاه بسیج خواهران پست‌بانک‌ایران با نام "کوثر" طی مراسمی و با حضور فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، فرمانده بسیج و جمعی از مدیران و بسیجیان این بانک افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۱۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهدیون در مراسم مذکور ضمن یادوخاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفت: این بانک از معدود دستگاه‌هائی است که در حوزه‌های فرهنگی تلاش وافری دارد و فضای سالمی نیز در بنیان نیروی انسانی آن حاکم است.
وی افزود: خوشبختانه تفکر بسیجی در بین کارکنان این بانک با توجه به رسالت خدمت‌رسانی آن حاکم است و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی به‌خوبی در بین آنان نهادینه شده است.
مهدیون تصریح کرد: بسیجی چه بخواهد و چه نخواهد الگو است و بسیجیان باید مواظب شجره طیبه باشند چرا که این مفهوم بسیار مقدس و ارزشمند است.
فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: خواهران نقش بسیار مؤثری طی دوران دفاع مقدس داشتند و پا‌به‌پای برادران در همه عرصه‌های کشور حضور فعال داشته و به تحکیم بنیان خانواده کمک شایانی دارند.
وی تأکید کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی، سالم‌سازی محیط‌ جامعه و کمک به مصالح نظام و سازمان و مانع از بروز مشکلات و تربیت متخصصین متعهد و متعهدین متخصص از وظایف بسیج و تفکر بسیجی است.
مهدیون گفت: ظرفیت‌های زیادی از نیروهای انسانی در مجموعه‌ها وجود دارد که خوشبختانه پست‌بانک‌ایران نیز از این نیروهای توانمندی برخوردار است و می تواند به خوبی استفاده نماید.
وی درپایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به نامگذاری پایگاه بسیج خواهران به نام حضرت فاطمه زهرا(س)، همواره فضای معنوی در مجموعه حاکم باشد و این پایگاه بتواند به تحقق اهداف بانک کمک نماید.
دکتر صباغی نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک راه اندازی این پایگاه گفت: مشارکت خواهران در مسئولیت‌های مختلف بانک از جمله بسیج بسیار با اهمیت است و قطعاً حضور بیش از 3 هزار همکار در فعالیت‌های بسیج نشان‌دهنده نقش پررنگ بسیج و تحقق ارزش‌های انقلاب در بین آنهاست.
وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر شورای فرهنگی بانک در بین دستگاه‌های اجرائی کشور نشان از ایده‌های نو و توجه مسئولان و همکاران بانک به ارزش‌های دینی و انسانی است.
صباغی افزود: بسیجی یک تفکر و اندیشه ناب است و خدمت به خلق نیز از تفکرات بسیج است که امیدوارم همواره داین تفکر در مجموعه بانک حاکم باشد.
سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این مراسم ضمن استقبال از راه‌اندازی پایگاه بسیج خواهران بانک گفت: خوشبختانه مجموعه همکاران در تحقق ارزش‌های دینی و انسانی پیشقدم هستند و راه‌اندازی این پایگاه قطعاً در گسترش ارزش‌ها مؤثر می باشد.
همچنین حجت‌الاسلام عبدالرحمان آقائی فرمانده بسیج پست‌بانک ایران در این مراسم گفت: ایجاد پایگاه بسیج خواهران از آرزوهای بنده بود که خوشبختانه با همت مسئولان بانک و بسیج وزارتخانه به ثمر نشست و خوشبختانه همه امکانات مهیاست تا بسیج بانک بتواند با تمام و کمال درخدمت نظام و خود بانک باشد.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی به تحقق اهداف بانک کمک کرده و از ظرفیت‌های بسیج استفاده نمائیم.
ارسال نظرات