معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خبرنگاران مدافع حقوق مردم و بیان کننده واقعیت‌ها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هستند بنابراین باید مراقبت کنند تا انتشار هرگونه خبر و گزارش در جامعه بر مبنای اصل صداقت و به دور از حب و بغض شخصی باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۹۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ معاون روابط عمومی سپاه روح الله، مسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی و مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله به همراه شورای بسیج رسانه در بازدید از خبرگزاری "ایرنا"، "ایسنا" و هفته نامه "توسعه" از تلاش و زحمات این رسانه‌ها در تبیین جریانات انقلابی تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این بازدیدها با تاکید بر رسالت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه‌ها گفت: خبرنگاران در ادای رسالت سنگین خود باید با صداقت، سلامت و صحت مطالب برای تنویر افکار عمومی را در نظر داشته باشند.

وی شبهه افکنی و فرافکنی را از جمله ترفندهای دشمنان نظام اسلامی برشمرد و گفت: رسانه‌ها و اصحاب قلم باید هوشیار باشند تا با انتشار شایعات بستر را برای همراهی با دشمنان فراهم نکنند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران مدافع حقوق مردم و بیان کننده واقعیت‌ها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هستند بنابراین باید مراقبت کنند تا انتشار هرگونه خبر و گزارش در جامعه بر مبنای اصل صداقت و به دور از حب و بغض شخصی باشد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ارائه نقدهای سازنده برای توسعه و پیشرفت را باهمراهی رسانه‌ها ممکن دانست و گفت: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان طلایه داران فرهنگ، در مسیر انعکاس اخبار و واقعیت های جامعه باید از حرمت و قداست این عرصه صیانت کنند.

وی احیای امر به معروف و بازداشتن از امور ناپسند را از مهم‌ترین وظایف خبرنگار دانست و گفت: در این مسیر همواره با سختی‌ها و مشکلات طاقت‌فرسایی روبه‌رو می‌شود که جز با داشتن نیت خیر و عزم استوار نمی‌تواند در آن ثابت قدم بماند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه حضور دارند و بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های مسئولانه و شبانه روزی آنان است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی در پایان به جنایات استکبار جهانی و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر در منطقه و جهان اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط امروزی مهم‌ترین مسئله، تکلیف و رسالت رسانه‌های انقلابی پوشش واقعی این جنایات و اتفاقات است چراکه امروزه همه ابزارها و قدرت رسانه‌ها در دست دشمنان اسلام و استکبار جهانی است که در این زمینه با ترفندهای مختلف درصدد وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و حرکت‌های ضدبشری هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات