بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه به مناسبت سالروز ورود آزادگان:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اعلام کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏‌ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاه‌هاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۵۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آمده است: 26 مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه هاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
 
در این بیانیه آمده است: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) و با درس گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازى را بر صحیفه درخشان ایران اسلامى ثبت کنند.
 
این بیانیه می‌افزاید 26 مردادماه یادآور پایمردی رزمندگان و مجاهدانی است که درگذر از سیم خاردار دشمن، ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کرده بودند و یادآور شادترین روزهایی است که مردم ایران فرزندان خود را پس از سال‌ها درد و رنج به آغوش کشیده و زیباترین صحنه‌های مهرورزی، همدلی و همراهی را خلق نمودند.
 
این بیانیه می‌کند: این روز یادآور خاطرات مردانی است که از بیدادگری های صدامیان در دنیای اسارت بهره ها گرفتند. بهره هایی که نسخه شفابخش آن را کامل ترین مخلوق خداوند برای اهل زمین و پیروان خویش صادر فرمودند. مبارزه با نفس که بزرگترین دستورالعمل مبارزه با بدی ها و ناملایمات درون آدمیست که کمتر به آن توجه گردیده و توجه به آن می‌تواند تمام عرصه های زندگی را تحت تاثیر مهربانی و گذشت و... قرار دهد.
 
در بخش پایانی این بیانیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان دلاور و سرافراز، این روز بزرگ را به مقام عظمای ولایت و همه آزادگان میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها