خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار گلین در جلسه اردوهای جهادی بسیج طلاب آرادان گفت: اولویت بسیج محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۲۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، گلین در دیدار با نماینده بسیج طلاب گرمسار و مسئول دفتر نمایندگی و اردوئی و بسیج سازندگی ناحیه آرادان در اتاق جلسات این نهاد با اشاره به اینکه در سپاه فعالیت های ما با اولویت محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اجرا می شود اظهار کرد: امروز نیاز به همکاری همه دلسوزان و دغدغه مندان است و لذا از شما که پیش قدم شدید تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید محسن حججی با اشاره به اردوی جهادی این شهید که بسیار درس آموز بود افزود: تا جایی که از دستمان برآید به این اردوی جهادی به صور ویژه کمک خواهیم کرد.

در این جلسه حجت الاسلام  مهدی سیدانلو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آرادان نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از این فعالیت های جهادی که در راستای منویات رهبری می باشد گفت: هدف از این اردوها پیاده کردن برنامه های قرآنی و اسلامی در قالب های مختلف است و بنده نیز حاضر به هرگونه همکاری در این رابط می باشم.

در این جلسه صفوی پور نماینده بسیج طلاب گرمسار به ارائه گزارشات و کارهای مقدماتی در راستای فعالیت های جهادی در شهر آرادان پرداخت.

همچنین مقرر شد مسئول اردوئی و بسیج سازندگی هماهنگی های لازم را در رابط با استقرار و پذیرایی و انتقال طلاب بسیجی مستقر انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها