خبرهای داغ:
هر چند شهادت مظلومانه و عاشقانه شهید حججی ها و سپاس بیکران ملت با بصیرت کشور از این مدافعان بی ادعا پایانی ندارد اما باید به حساب قانون شکنان رسیدگی شود، تا تکلیف بی قانونی مدعیان « قانون» مشخص شود!
کد خبر: ۸۹۰۲۶۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، خطیب زاده از بسیجیان جامعه زنان در یادداشت خود رسیدگی به قانون شکنان و عبور کنندگان از خطوط قرمز امنیت اینچنین نوشت: شهادت و فانی شدن در راه خدا  روی سفید سکه است، روی سفیدی که  هر انسان عاشقی را مشتاق تر می کند و غم فراق را  بر جان جاماندگان از این غافله دوباره می پروراند.
 
 ید وقتی زیباتر و دلنواز تر می شود که نحوه شهادت هم دقیقا و قویا عین مولایت باشد.  سر سپرده باشی و  بی سری را تقدیم  سید شهدای عالم «حسین» کرده باشی.

شهید حججی حقیقتا تلاطم و جان تازه ای به جسم بی تاب کشور انداخت، شور و حالی وصف ناشدنی که با شعور شاعران، نویسندگان، اهالی فرهنگ و سیاست و  ورزش و هنر همراه بود.

اما این روی سفید از تنگ نظری بدخواهوان نظام و انقلاب روی دیگری هم داشت، شبکه بی بی سی چندین ساعت و چند خط خبری را به موضوع شهید حججی اختصاص داد و در اوج عناد و تزویر  شهادت امثال ایشان را نشانه اقدامات نادرست نظامی ایران در عرصه منطقه خواند!! پا به رکابان داخلی نیز همچون ذوق زده های عصر قجری که حرکتشان را باید از فرنگ الگوگیری کنند ، در اوج بی قانونی در «قانون » شان اینگونه تیتر  زدند « پشت صحنه شهادت»


 



تلاش مذبوحانه دست اندرکاران این روزنامه در  ربط دادن این شهادت غرور آفرین به مسایل حاشیه ای و سیاسی و مخالفت ضمنی با حضور مستشاران ایرانی در سوریه چیزی جز  مشق شب نوشتن از سرخط رسانه های معاند غربی نبوده و نیست. البته حرکت این روزنامه برای اهالی مطبوعات تازگی هم ندارد و سریالی تکراری، خسته کننده و در عین حال قابل پیگرد جدی قانونی است، آنجا که چندی قبل نیز حمله موشکی مقتدرانه سپاه به مواضع گروه تکفیری داعش را اشتباه خوانده!! و مطالبی بر علیه امنیت ملی چاپ و منعکس می کند.

 هر چند شهادت مظلومانه و عاشقانه  شهید حججی ها و سپاس بیکران ملت فهیم و با بصیرت کشور از این مدافعان بی ادعا پایانی ندارد اما باید به حساب قانون شکنان و عبور کنندگان از خطو ط قرمز  امنیت، مصلحت و افتدار کشور  قاطعانه رسیدگی شود، تا تکلیف بی قانونی مدعیان « قانون» مشخص شود!!

ارسال نظرات