رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشورمطرح کرد:

بازدید 6 میلیون نفر زائر از مناطق عملیاتی کشور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: پیش بینی می شود امسال 6 میلیون زائر از مناطق عملیاتی کشور بازدید کنند.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر در حاشیه نشست با مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استانهای شمالغرب کشور در ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سال‌های اخیر که راهیان نور در شمالغرب کشور فعال شده بازدید کننده های بسیاری را جذب کرده است. 
 
وی بیان کرد: در سال گذشته پیرانشهر بیشترین میزان بازدیدها در این زمینه به خود اختصاص داده است. 
 
سردار کارگر اظهار کرد: آذربایجان غربی از استانهای پیش قدم در زمینه جهاد و مقاومت و جزو استان هایی بوده که از اول انقلاب در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کرده است. 
 
وی اضافه کرد: این استان در برابر توطئه های ضد انقلاب داخلی و هجمه های رژیم بعثی ایستادگی کرده و شهدای بزرگواری از جمله شهید باکری تقدیم انقلاب کرده است. 
 
سردار کارگر گفت: اهمیت این استان از نظر راهیان نور و نیز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این است که شهدای بسیار دیگری هم از خود این استان و هم استانهای دیگر در این خطه به فیض شهادت رسیده اند که همواره باعث افتخارند. 
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با هدف بازدید از وضعیت حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با استقبال استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی وارد استان شد. 

دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و نیز استاندار استان از برنامه های سفر وی می باشد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار