محمودی شاه نشین با بیان اینکه مدیرت و تجربه کافی در حوزه دفاعی،مهمتر از سازمان و ارگان نظامی است گفت:وزیر دفاع شخصی توانمند و‌پایبند به ارزشهای نظام و‌رهبری میخواهد.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۵۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
محمد محمودی شاه نشین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج استان تهران،کلیات کابینه دوازدهم ریاست جمهوری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:روند خوبی میان دولت و‌مجلس در حال طی شدن است و در این مدت ‌جلسات وفراکسیونهای مختلفی مابین نمایندگان و‌ ورزاء پیشنهادی مطرح شده است.

محمودی در این باره  افزود:تلاش نماینده ها و‌دولت بر این است که یک کابینه پرتلاش و موفقی در این زمینه انتخاب شود.

نماینده مجلس شهریار،قدس و‌ملارد با اشاره به اینکه،کارآمدی کابینه دولت مهمتر از مسئله جوانسازی کابینه است گفت:متأسفانه نمایندگان مخالف کابینه دوازدهم ، مسئله بالابودن سن وزراء معرفی شده را مد نظر خود قرار داده اند،اما تفکری نو،اقدام کارآمد و کارنامه ای مثبت، راحل برون رفت مشکلات آینده کشور است.

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای پنجم،در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سوالی مبنی بر تودیع سپاه و‌معارفه ارتش در دولت دوازدهم تصریح کرد:لباس،سازمان،ارگان و‌درجه نظامی در پست وزارت دفاع مطرح نیست و‌آنچه برای کشور مهم است،مدیریتی پرتوان،شجاع،باسابقه و‌آینده نگر در این مسئولیت حساس کشوری است.

وی در خاتمه این گفتگو با تمجید از امیر حاتمی،وزیر پیشنهادی دولت دوازدوهم، در وزارت دفاع گفت:سرتیپ امیر حاتمی فردی بامسئولیتهای متنوع در نظام،مورد تایید فرمانده کل قوا و آشنا با حوزه دفاعی کشوراست و سالهای سال است،که رشادت و مجهادت این فرمانده در جبهه های جنگ طنین انداز شده است.

انتهای پیام//
ارسال نظرات