فرمانده ناحیه خارگ:

مدافعین حرم در واقع مدافع اسلام در مقابل کفراند

سرهنگ دانش آموز با بیان اینکه که جنگ امروز در سوریه در واقع جنگ اسلام و کفر است افزود: سربازانی که امروز در سوریه و عراق و سایر کشورهای اسلامی مقابل داعش و استکبار جهانی مبارزه می کنند در واقع در جبهه اهل بیت در مقابل مخالفین اهل بیت ایستاده اند.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۴۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از جزیره خارگ همزمان با سالروز حمله بعثی های عراق به جزیره خارگ اولین یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده نیروهای نظامی لشکری و کشوری و مردم همیشه در صحنه خارگ،در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

سرهنگ دانش آموز فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ در این مراسم به این نکته اشاره کرد که جنگ امروز جنگ اسلام و کفر است سربازانی که امروز در سوریه و عراق و سایر کشورهای اسلامی مقابل داعش و استکبار جهانی مبارزه می کنند در واقع در جبهه اهل بیت در مقابل مخالفین اهل بیت و یهودیان ایستاده اند

فرمانده سپاه ناحیه خارگ در ادامه به شبهاتی  که در جامعه امروز به مدافعین حرم نسبت می دهند اشاره کرد و گفت: عده ای افراد بلند پایه جامعه در محافل خود بیان می کنند چرا ما جوانان خود را به جبهه جنگ با داعش به سوریه می فرستیم؟چرا فقط از مرزهای خودمان دفاع نمی کنیم؟ ومدافعین حرم برای پول می جنگند؟!

وی در جواب چنین شبهاتی گفت: ما در واقع در سوریه نمی جنگیم و ما در جبهه اسلام بر علیه کفر می جنگیم ما برای اعتقاد و دینمان می جنگیم و کسانی که امروز این حرفها و تهمت ها را به مدافعین حرم نسبت می دهند در واقع هیچ سابقه ای از دفاع از انقلاب در کارنامه هشت سال دفاع مقدس ندارند .و اگر خدای نکرده جنگ پیش بیاد این افراد کسانی هستند که از ترس زیر میزهای خود پنهان خواهند شد.

دانش آموز در ادامه به شهید مدافع حرم شهید محسن حججی اشاره کرد و ایشان را یک نیروی ولایت مدار دار دانست که چه زمانی که در اردوهای جهادی به مردم روستا کمک میکرد چه زمانی که دعوت دفاع از حرم اهل بیت را لبیک گفت و مانند اربابش سید شهدا سرش را در این راه فدا کرد تا به جهانیا ن درس دینداری و مظلومیت شهدا را بدهد.

در ادامه برنامه نیز یکی از مدافعین حرم با حضور در یادواره شهید حججی  به بیان خاطره از حضورش در میدان جنگ علیه داعش پرداخت .

و درآخر مراسم با حضور سرهنگ دانش آموز و مردم از قبور شهدا غبار روبی شد .

ارسال نظرات