رفع کمبود پارکینگ با بهره برداری از پروژه خلیج فارس یاسوج

کد خبر: ۸۹۰۲۶۲۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
سید موسی خادمی بعد از ظهر سه شنبه  در حاشیه کلنگ زنی این پروژه در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری پروژه قریب به ۷۰میلیارد تومان است و این پروژه با تلاش دستگاه های متولی اجرایی شده است.

خادمی بیان کرد: این کار ارزشمند است و  افزایش زیبایی و مبلمان شهری،  توسعه تجارت و تسهیل در خرید و فروش،  بهبود شرایط گردشگری به لحاظ دارا بودن کاربری گردشگری و همچنین کاربری فرهنگی از جمله مزایای آن است.

استاندار  اظهار داشت: سرمایه گذاری مناسبی در این پروژه انجام شده است واین پروژه ۴۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم خواهد داشت و امید است که باتلاش سرمایه گذار و طبق برنامه ریزی در فاصله زمانی کمتر از زمان مشخص شده به بهره برداری برسد و مردم از این ظرفیت استفاده مناسبی داشته باشند.

خادمی با اشاره به مشکلات کمبود پارکینگ در شهر یاسوج گفت: این پروژه بخش هایی از مشکلات کمبود پارکینگ مرکز شهر را حل خواهد کرد.

امام جمعه یاسوج نیز در ادامه این آیین عنوان کرد: امید است یک مجموعه ارزشمند و آینده دار برای شهر یاسوج ایجاد شود.

حسینی تصریح کرد: اشتغال زایی این پروژه بیش از ۱۴۰۰ نفر است و این یک ظرفیت مناسب برای استان محسوب می شود.

حسینی با اشاره به فرهنگ وقف گفت: امید است مردم از صدقه جاریه برای آخرت خود استفاده کنند و نسبت به عمل وقف اقدام کنند.

همچنین حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در رابطه با پروژه مجتمع تجاری خلیج فارس یاسوج گفت: این پروژه در قلب شهر یاسوج ساخته می شود و به ارتقاء مبلمان شهری یاسوج کمک می کند.

جنتی پور تصریح کرد: استان ما ظرفیت های مناسبی برای توسعه دارد و باید از این پتانسیل ها برای ایجاد اشتغال و پیشرفت استان بهره برد.

وی افزود: تلاش بر این است که کارهای بزرگی در استان محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار