خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

فرماندهان بسیج کارگری در راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی گام بردارند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر تلاش فرماندهان بسیج قشر کارگری برای رفع مشکلات سد راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان گفت: باید در راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی گام بردارید.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۷۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فرماندهان بسیج کارگری در راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی گام بردارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع فرماندهان بسیج قشر کارگری با اشاره به وظایف بسیج کارگری اظهار داشت: تعامل و همکاری، انتقاد سازنده، مطالبه‌گری و حراست از خطوط قرمز نظام از جمله این وظایف است.

وی خطاب به فرماندهان بسیج گفت: فرماندهان بسیج قشر کارگری نماینده سپاه در واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و با حکم مسئولیت، وظیفه مطالبه گری و اجرایی کردن برنامه های سپاه را برعهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: تلاش کنید مشکلات سد راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی را برداشته و در راه پیشرفت واحدهای صنعتی و تولیدی گام بردارید.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرستان نهاوند مشکلات زیادی در بخش‌های صنعتی و تولیدی وجود دارد که تلاش می‌کنیم با همکاری مسئولین شهرستان و حتی استان این مشکلات را رفع کنیم.

* شهرک صنعتی نهاوند در شرف تعطیلی

در ادامه این جلسه برخی مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانه‌های شهرستان نهاوند ارائه شد .

شاهی‌وند از شهرک صنعتی گفت: با توجه به معوقات بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی متاسفانه شهرک صنعتی نهاوند در شرف تعطیلی است .

سوری از شرکت نکونام نهاوند نیز ابراز داشت: معوقات بانکی، سرمایه های در گردش که حکم یک مسکن برای یک واحد تولیدی و صنعتی را دارد و مالیات و بیمه کارگران از جمله مشکلات این شرکت است.

زرینی از کارخانه سیمان نهاوند گفت: با توجه به اینکه ۳۰۰ نفر از ۳۸۰ نفر کارکنان کارخانه سیمان نهاوند بومی نهاوند هستند بنابراین نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولین هستیم و با توجه به اینکه ما صادرکننده سیمان به کشورهای دیگر نیز هستیم لازم است که یک خروجی (گمرک) در شهرستان داشته باشیم .

شهبازی نماینده فرماندار نیز در این جلسه تصریح کرد: کشور ما 10 سال در تحریم ها بوده است و حالا که از این تحریم ها خارج شده ایم یک عفو کلی به معوقات بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی نخورد که اگر مشکلات واحدهای تولیدی حل نشود شاهد تعطیلی آنها و شرکت‌های صنعتی خواهیم بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات