ارائه خدمات عمرانی جهادگران گروه جهادی جان‌نثاران ولایت تربت حیدریه در روستای رباط میاندشت

بسیجیان گروه جهادی جان‌نثاران ولایت تربت حیدریه حوزه مقاومت بسیج شهرک ولی عصر(عج) در روستای رباط میاندشت به ارائه خدمات عمرانی پرداختند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این اردو بسیجیان جهادگر به مدت 7 روز در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، آموزش اقتصاد مقاومتی و امداد و نجات به فعالیت پرداختند. اهم فعالیت های جهادگران بسیجی در این روستا شامل تکمیل یک واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد، سم پاشی محل نگهداری دام های روستاییان، عملیات تخریب یک واحد مسکونی فرسوده، سنگ فرش کردن مکان های ورزشی روستا و همچنین ساخت سرویس بهداشتی حسینیه مرکزی، تفقد و دلجویی از خانواده معظم شهدا بوده است.
 
همچنین در این مدت کلاس های آموزشی از جمله آموزش مدیریت مصرف نحوه صحیح استفاده از لوازم برقی و کلاس امداد و نجات (ایست قلبی، سوختگی، شکستگی خفگی و... ) به مردم روستا آموزش داده شد.
 
در روز پایانی اردو نیز حجت السلام احمد ناصح پور سرمربی حوزه با حضور در جمع جهادگران درباره موضوع جهاد و شهادت و مقام و منزلت شهید سخنرانی کرد.
 
در اختتامیه اردو، جهادگران بسیجی با حضور در مزار شهدای روستا به غبارروبی و عطر افشانی مزار این عزیزان پرداختند و ذاکر اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت و مداحی در این مکان شریف پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار