خبرهای داغ:
حاجی گفت: اگر اتباع بیگانه ای که به صورت غیرمجاز به شهرستان مهاجرت کرده اند و همچنین اتباعی که بدون اخذ پروانه کسب و کار مشغول به کار هستند، تعیین تکلیف شوند حتی یک نفر بیکار در شهر دولت آباد نخواهیم داشت؛ چرا که بسیاری از مشاغل در استان اصفهان و شهرستان های اطراف مانند شهرستان برخوار توسط اتباع بیگانه اشغال شده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وضعیت مهاجرت بدون مرز افاغنه و اتباع بیگانه به شهرستان برخوار گفت: اگر اتباع بیگانه ای که به صورت غیرمجاز به شهرستان مهاجرت کرده اند و همچنین اتباعی که بدون اخذ پروانه کسب و کار مشغول به کار هستند، تعیین تکلیف شوند حتی یک نفر بیکار در شهر دولت آباد نخواهیم داشت؛ چرا که بسیاری از مشاغل در استان اصفهان و شهرستان های اطراف مانند شهرستان برخوار توسط اتباع بیگانه اشغال شده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: در این رابطه مجددا از وزیر کار طرح سوال کردم و وی با حضور در کمیسیون اجتماعی پاسخ هایی داد که فانع کننده نبود و قرار شد بار دیگر در نوبت طرح در صحن علنی مجلس قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد حدود ۱۸ درصد از جمعیت شهرستان برخوار را افاغنه و اتباع بیگانه تشکیل داده است و این تعداد نیاز جدی به ساماندهی دارد.
حاجی دلیگانی تاکید کرد: دولت وظیفه ساماندهی اتباع بیگانه را دارد و اگر این ساماندهی صورت نپذیرد و جلوی مهاجرت بی رویه آن ها به این شهرستان به صورت قانونی گرفته نشود، بسیاری از مشکلات شهروندان مرتفع نخواهد شد.
این نماینده مجلس در رابطه با قطار سریع السیر شهرستان برخوار نیز اظهار کرد: اخیرا مردم با تهیه طومار، خواستار اصلاح مسیر قطار سریع السیر شدند و اگر مردم همچنان با حساسیت و جدیت پیگیر این موضوع باشند و مسوولان نیز به خواسته مردم دولت آباد احترام بگذارند، این درخواست مردم عملی و اجرایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها