امسال به یاری خدا اردوی جهادی شهرستان دیلم در نیمه اول مرداد با حضور 33 از نفر بسیجیان و پاسداران جهادی و همراهی امام جمعه شهر امام حسن در روستاهای دشت رزم و خونه گاه از توابع کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ وی محرومیت زدایی ، ایجاد روحیه جهادی و ترویج فرهنگ اسلامی را از اهداف این اردوی 4 روزه خواند و گفت: در این اردو در سه بخش فرهنگی، ورزشی و عمرانی  کارهایی صورت گرفت که با برگزاری جشن میلاد باسعادت امام رضا (ع) در روستا  آغاز و دربخش فرهنگی کلاسهایی از قبیل احکام، قرآن، کمک های اولیه ، فضاسازی مسجد بوسیله نصب بنر با مضامین احکام، آموزش نماز، زندگی نامه معصومین و وصیت نامه شهدای دیلم دایر گردید.
وی برگزاری مسابقات جذاب ورزشی در سطح نوجوانان را نیز از جمله تلاشهای این تیم جهادی دانست و خواستار تداوم اینگونه برنامه ها از سوی دستگاههای ذیربط شد.
مسئول بسیج سازندگی دیلم به کارهای عمرانی نیز پرداخت و اظهار داشت: دیوارکشی حیاط مسجد روستای دشت رزم، لوله کشی و برق کشی سرویس های بهداشتی، خرید و نصب منبع آب و تکمیل فاضلاب مسجد و دیوارکشی مسجد روستای خونه گاه از جمله کارهای عمرانی در این دو روستا بود که با همت  تلاش گران مخلص بسیجی و پاسدار انجام پذیرفت.    
درویشی بیشترین نیاز این نقاط محروم را ارتقاع سطح فرهنگی روستاها ارزیابی کرد و بیان نمود: لازم است ضمن توجه مسئولین به این مناطق محروم و دور افتاده مبلغین دینی نیز با حضور در این مناطق مردم را نسبت به مسایل دینی و همچنین حقوق  خود در اجتماع  بیش از پیش آشنا نمایند.
عبدالکریم درویشی در پایان،فعالیت های جانبی اردو با موضوعات فرهنگی  و ورزشی و ایاب ذهاب شرکت کنندگان در اردو را 30000000ریال اعلام کرد.
گفتنی است برگزاری اردو های جهادی از جمله برنامه های سازمان بسیج است که با شرکت داوطلبانه و افتخاری اقشار مختلف مردم در موضوعات مختلف بویژه عمران و آبادانی در مناطق محروم اجرا و مصالح ساختمانی مورد نیاز نیز بعهده منطقه مورد نظر است.     

ارسال نظرات
پر بیننده ها