همزمان با سفر معاون امور استان های رسانه ملی به سمنان پروژه فنی، عمرانی و رسانه ای در صدا و سیمای مرکز سمنان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۱۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،  این پروژه ها که با  هدف افزایش پوشش دیجیتال در مناطق مختلف استان و افزایش کیفیت انتقال صدا و تصویر اجرا شده است و  چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ، با حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی و دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان در صدا و سیمای مرکز سمنان افتتاح می شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3  شهرستان های سمنان ،دامغان ،گرمسار وپوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه های دیجیتال  DVB-T  در 11 ایستگاه استان ، بازسازی تاسیسات 3  ایستگاه پر قدرت تلویزیونی و 6 ایستگاه متوسط در سطح استان ، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز و راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای مرکز سمنان از مهمترین طرح هایی است که با حضور  معاون رسانه ملی  و استاندار سمنان به بهره برداری می رسد .

محمدمنتظر حجت هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 54 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: 40 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است .

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان  ، با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر ، پوشش دیجیتال برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان به 87 درصد پوشش جمعیتی می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها