خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

هدف غرب کاهش منزلت والای زنان در جامعه است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هدف اصلی غرب این است که جایگاه والای زن را با سوء استفاده جنسی و ابزاری به پست‌ترین جایگاه ممکن برساند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، لیلا سپهری در نشست صمیمی با کارمندان زن کمیته امداد استان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی این قشر بیان کرد: بی‌شک اهمیت توجه به زنان دغدغه‌ای بوده که از ابتدای بشریت همواره در تعاملات اجتماعی به چشم خورده است.

وی افزود: هم اکنون سوال اساسی که در این بین مطرح می‌شود، این است که آیا حضور زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی مانند غرب که از زن تنها به عنوان ابزار استفاده می‌کنند،لازم است؟

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنگره هفت هزار زن بیداری اسلامی سال 91 با ارائه الگویی جامع و اسلامی به نام الگوی سوم، این چالش را پاسخ داده‌اند.

وی تصریح کرد: منظور از الگوی سوم این است که بانوان با حفظ عفت و نجابت و لطافت زنانگی بتوانند پابه پای مردان در تمامی ابعاد جامعه حضور پیدا کنند.

سپهری با مقایسه بین زنان پیش و حین انقلاب از پدیده‌ای به نام زنان انقلابی یاد کرد که معرف زنانی بود که در عین ایفای نقش بسیار موثر در جامعه و حتی جریان‌های سیاسی، مادران و همسرانی بسیار دلسوز بودند که بستر مبارزه را برای مردان فراهم کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به مشکلات رایج زنان در سطح جامعه اظهار کرد: هدف اصلی غرب این است که جایگاه والای زن را با سوء استفاده جنسی و ابزاری به پست‌ترین جایگاه ممکن برساند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نزدیک شدن به اجلاسیه کنگره 12 هزار شهید استان که در آبان ماه امسال برگزار شد افزود: بی‌شک آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های بسیار ناشناخته‌ای بسیاری دارد که نیازمند یک حرکت جهادی و اساسی برای شناساندن این چهره‌ها و الگوگیری از منش و تفکرات آنان است.


ارسال نظرات