خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

حقيقت ايمان، اسارت را به آزادگي تبديل كرد

حجت الاسلام رستمی گفت: آزادگان در دوران اسارت با رشادت، جسارت و با ایستادگی بر اعتقادات و باورهاي ديني خویش آزادگی را معنا کردند.
کد خبر: ۸۹۰۲۴۹۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با تبریک سالروز غرور آفرین سفیران شایسته انقلاب اسلامی و مریدان خمینی کبیر(ره) دوران اسارات را تنها مدرسه ای عنوان کرد که موسس، دانش آموز، دانشجو، معلم و استادش تنها یک قشر یعنی خود آزادگان بودند.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: اگر قلم و زبان در وصف آزادگان قصد حرکت نمایند باز نمی توانند در رابطه با آزادمردی، راست قامتی و ایثارگری آزادگان کلمه ای را بیان نمایند.

وی خاطر نشان کرد: آزاگان در جبهه های حق علیه باطل جانانه جنگیدند و در زیر شکنجه های رژیم بعث همانند شمع سوختند تا امروزه ما در آرامش به سر ببریم .

حجت الاسام رستمی افزود: دشمن زمانی که رودرو با ما جنگید و شکست خورد اما امروز از یک حربه دیگر استفاده می کند و نرم جلو آمده اما باز این آزادگان و یادگاران شهدا هستند که به عنوان الگو و اسوه ما پیشتاز حمایت از ولایت و رهنمودهایشان بوده و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

ارسال نظرات