رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری اولین همایش تجلیل از روحانیان پیشکسوت با مشارکت این اداره و مدیریت مرکز بزرگ اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی سقز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۸۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت : اولین همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت با مشارکت این اداره، فرمانداری ویژه سقز، تعدادی از ادارات و مدیریت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز بزودی برگزار می‌شود.
 

وی با اشاره به برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سقز افزود: این همایش به منظور تکریم روحانیون پیشکسوت سقزی برگزار می‌شود که این اداره در اجرای همایش در حوزه اطلاع‌رسانی نقش فعال برعهده خواهد داشت.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزاری همایش و تجلیل از روحانیون را امری پسندیده خواند و افزود: تجلیل و قدردانی از روحانیون باید قبل از فوت صورت گیرد، چرا که بعد از فوت، روحانیون اجر و پاداش خود را از خداوند دریافت می کنند.
 

وی به جایگاه والای علمای دینی نزد خداوند اشاره و بیان کرد: زیبایی امت به علمای دینی است و خداوند اجر خاصی برای آنان در نظر گرفته است.
 
حجت‌الاسلام محمد وحیدی یادآور شد: روحانیون از بدو تولد تا زمان مرگ، انسان را همراهی می‌کنند و وظیفه هدایت انسان به راه راست که ادامه راه پیامبران الهی است را برعهده دارند
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات