مسوول بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
آبشیرینی با بیان اینکه برگزاری طرح ولایت با هدف بالابردن بصیرت سیاسی دانشجویان است، گفت: دانشجویانی که این طرح آموزشی را آموزش می بینند به عنوان سفیران خط امام و حلقه های صالحین وارد دانشگاه ها می شوند.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۶۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رضا آبشیرینی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی بصیرت افزایی برای دانشجویان این استان، اظهار داشت:جریان شناسی سیاسی بعد از انقلاب، نظام سیاسی اسلام از دیدگاه امام و رهبری، مبانی فکری جریانات سیاسی فرهنگی، تحولات منطقه،  سیره تربیتی اخلاقی امام و رهبری، سبک زندگی، نظام تربیتی بسیج دانشجویی، اخلاق تشکیلاتی، اصول مدیریت و تشکیلات و مخاطب شناسی از اهم مباحثی است که  دانش پژوهان در دوره های آموزشی، فرا می گیرند.
 
وی با بیان اینکه برگزاری طرح ولایت با هدف بالابردن بصیرت سیاسی دانشجویان است،ادامه داد: تلاش شده است که در این دوره های آموزشی،از اساتید مجرب و مطرح کشوری و استانی استفاده شود.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطر نشان کرد: دانش‌پژوهان در این دوره، مهارت‌های لازم جهت انجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطح دانشگاه را فرا می‌گیرند و همچنین تقویت مبانی تربیتی – معرفتی، بالا بردن بصیرت سیاسی و تحلیل مسائل سیاسی روز منطقه و بین‌الملل، از اهداف اصلی این دوره است.
 
آبشیرینی در پایان اظهار داشت: دانشجویانی که این طرح آموزشی را آموزش می بینند به عنوان سفیران خط امام و حلقه های صالحین وارد دانشگاه ها می شوند و مباحث را برای دیگر دانشجویان بیان می کنند.
ارسال نظرات