یادداشت دانشجویی/نرگس حسینی

کاسبان تحریم شمایید ،شما میراث خمینی کبیر را به انحراف خواهید برد اما هیهات اگر بگذاریم

حال کاسبان تحریم چه شده و جریان انقلابی را متهم به کاسبی تحریم میکنید و مارا تازه انقلابی شده مینامید.ای انقلابی های کهنه کار شمارا چه شده که این همه با امام خمینی و ارمانهای او فاصله گرفتید و تحریم را مایه عداب و عقب ماندگی میدانید در حالی که روح خدا ان را #تحفه الهی نامید.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۴۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام؛ سیده نرگس حسینی، فعال بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در یادداشتی آورده است::

 کاسبان تحریم بخوانند‼
اولا که پیغمبر ما در ابتدایی دعوت اسمانی خود بارها از طرف کفار و بدخواهان مورد ازار و اذیت قرار گرفتن به گونه ای که یاران ایشان را شکنجه و شهید می ساختند.که پیامبر برای حفظ جان مسلمانان و جلوگیری از نابودی اسلام به مسلمان دستور هجرت از مکه به حبشه دادند .ایشان سه سال در شعب ابی طالب در بدترین شرایط زندگی کردن و تحریم کفار را تحمل کردن و ذره ای از عقاید خویش کوتاه نیامده ایا رواست که پیغمبر خدا بخاطر حمله و ازار و اذیت و تحریم های سخت اقتصادی دست از دعوت حق میکشیدند چرا چون به سختی زندگی میکردن و جان ایشان در خطر بود؟؟؟

ثانیا کسانی که تحریم را بد میداندند گمانم فلسفه انقلاب را به درستی درک نکردند مگر انقلاب کردیم که بخور بخواب داشته باشیم
اوضاع اقتصادی پهلوی که مثبت بود و اساسا مردم ما انقلاب اقتصادی نکردند که بخواهند بخاطر چند تحریم دست از عقاید و اهداف بزرگ خود بردارند .باتوجه به شعارهای ملت ما در زمان انقلاب نود و چهار درصد شعارها شعار فرهنگی بوده است فقط شش درصد شعار اقتصادی بوده است.

ثالثا اگر قرار بود با چند تحریم از اهدافمان دست بکشیم که اساسا انقلاب کردن بیهوده بود انقلاب نکردیم که افراد تغییر کنند انقلاب کردیم که ارمانهارا تغییر دهیم .

اگر نگاه معمار کبیر انقلاب همانند برخی دوستان بود که با چند ترور و درگیری های بعد از 57به طور کامل صحنه را خالی میکردیم  آن همه مجاهدت نکردیم و این همه شهید ندادیم که امروز بخاطر دوتا تحریم تمام ارمانهای فرزندان خمینی را بر روی میز مذاکره بگزاریم که وابستگیمان به اقتصاد غرب بیشتر شود و جیب دشمنان این ملت را پر کنیم و اگر اینگونه بود که همان روز های اوایل جنگ باید تسلیم صدام میشدیم و نباید هشت سال دست خالی و مردم که با کوپن زندگی میکردن در مقابل استکبار جهانی ایستادگی میکردیم.

رابعا اساس انقلاب استقلال ازادی است چطور با وابسته بودن به شرق و غرب میتوانیم استقلال خود را حفظ کنیم .تحریم ها فرصتی است برای اینکه بتوانیم بر توان خود تکبه کرده و از وابستگی رهایی یابیم و نفی استعمار کنیم.

این را بدانید هرکس در راه خمینی گام بردارد تحریم کمترین مجازات اوست اری #چالش هزینه دارد !!!
 امام خمینی فرمودند :این جنگ و تحریم  اقتصادی و اخراج کارشناسان خارجی تحفه ای الهی بود که ما از آن غافلیم .
امام تحریم را امیدی برای خودکفایی کشور میداند

مقام معظم رهبری میفرمایند: آمریکایی ها می نشینند و برای ملت و دولت ایران، خطّ و نشان می کشند که تحریم اقتصادی بشود. خدا را شکر می کنیم که در همین چند روز گذشته، خودِ مسئولین آمریکایی به زبان خودشان به طور صریح و رسمی اعلان کردند که سیاست تحریم اقتصادی آنها علیه ایران، در سطح بین المللی با شکست مواجه شده است! این نتیجه ی ایستادگی شما ملت و نتیجه ی نترسیدن از تشر دشمن است. از تشر دشمن نترسید. از آمریکا هیچ وقت نترسید. رفتار شجاعانه ی ملت و مسئولین این کشور، بحمد اللّه ملت های دیگر را هم تشجیع کرده است.
 
مقام معظم رهبری: تحریم و محاصره ی اقتصادی از سوی رژیم ایالات متّحده ی امریکا و هر رژیم دیگری، ملت ایران را متزلزل نمی کند؛ نظام جمهوری اسلامی را متوحّش نمی سازد و #بر_زندگی_مردم _ما_هیچ_اثری نمی گذارد. ملت ما، ملتی بیدار، زنده، مستقل و متّکی به نفس است. چگونه می توانند چنین ملتی را با این تهدیدها بترسانند؟! اگر دو، سه برابر این تحریم هم نسبت به ملت ایران اعمال شود، این ملت، استقلال خود را از دست نمی دهد. ملت ایران، ملتی شجاع، کارآمد و قدرتمند است. می ایستد، می سازد، روز به روز تلاش می کند و خود را بیش از پیش مستغنی از دیگران می سازد. این ملت تهدیدپذیر نیست.
 
حال کاسبان تحریم چه شده و جریان انقلابی را متهم به کاسبی تحریم میکنید و مارا تازه انقلابی شده مینامید.ای انقلابی های کهنه کار شمارا چه شده که این همه با امام خمینی و ارمانهای او فاصله گرفتید و تحریم را مایه عداب و عقب ماندگی میدانید در حالی که روح خدا ان را #تحفه الهی نامید.
 
و در اخراین را بدانید هرکس در راه ارمانهای خمینی گام بردارد بی شک تحریم میشود چون محکوم است به اقتدای بر مسیر روح خدا.
تحریم های ظالمانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد فرزندان برومند این آب خاک هنوز بر ارمانهای خمینی ایستاده اند حتی اگر سرهایشان بریده و تنهایشان در بیابان رها گردد.
 
هرجا هرکس در خط خمینی باشد و انقلابی عمل کند قطعا و یقینا باید هزینه کند

مگر میشود پای میز مذاکره نشست و دستاوردهای دانشمندان را بتن ریزی کرد و از سویی دیگر مدعی انقلابی گری و ولایت مداری بود

دوستان  #چالش هزینه دارد همانگونه که سازش هرینه دارد  !!!!

به راستی که کاسبان تحریم شمایید ،شما میراث خمینی کبیر را به انحراف خواهید برد اما هیهات اگر بگذاریم .
 

 


انتهای پیام/
ارسال نظرات