مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

تشییع پیکر 20 شهید گمنام در مشهد مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از تشییع پیکر 20 شهید گمنام در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۱۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی اکبر نجاتی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  فعالیت ستادها و تشکل‌های مردمی  از هفته گذشته آغاز شده است.
 
 وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر 20 شهید گمنام در مشهد مقدس در 27 مردادماه افزود: این مراسم ساعت 17 و با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم و با تشریفات و ادای احترام نظامی در فرودگاه مشهد برگزار خواهد شد.
 
نجاتی اشاره داشت: مراسم تشییع از مسیر تقاطع سید رضی و بلوار معلم به سمت چهارراه آزاد شهر که یک مسیر 1700 متری است صورت می‌گیرد.
 
وی از برگزاری مراسم روز وداع با شهدا در روز دوشنبه 30 مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در خصوص تدفین شهدا در زادگاه خود ابراز داشت: روز دوشنبه، تحویل پیکر 2 شهید به شادمهر از توابع محولات، 3 پیکر به عشق آباد از توابع نیشابور، 3 پیکر به بیدخت از توابع گناباد و 2 پیکر به قدمگاه برای تدفین در روز سه شنبه انجام می‌شود، روز سه شنبه مورخ 7 شهریور ماه در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) تحویل پیکر 2 شهید به شهرآباد از توابع بردسکن، 2 پیکر به کندر از توابع خلیل آباد، 2 پیکر به شاندیز و 2 پیکر به مزداوند از توابع سرخس انجام  و یک پیکر در تاریخ یکم شهریور ماه در اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد امام خمینی(ره) تدفین می‌شود و همچنین یک شهید مدافع حرم نیز در مشهد تشییع می‌شود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار