برترین های هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه کربلای مازندران با معرفی رده ها، یگان ها و اقشار برتر و موفق سپاه در ساری معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۷۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی مازندران  از ساری؛ هفتمین  جشنواره مالک اشتر  مازندران با حضور فرمانده سپاه کربلا و آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، مسئولین سپاه استان و شهرستان و نفرات  برتر در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.
 در این جشنواره از 4معاونت، مرکز، رده و اقشار استانی که در هفتمین  جشنواره مالک اشتر کشور از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان برترین ها تقدیر شدند، تجلیل به عمل آمد.
 همچنین  در هفتمین  جشنواره استانی مالک اشتر سپاه کربلا  بیش از 130 معاونت، مرکز، رده و پایگاه برتر  به عنوان برترین های این دوره مورد تشویق قرار گرفته که 50 معاونت، مرکز، رده و پایگاه به عنوان نماینده برترین ها  به صورت نمادین  از دست مسئول  فرمانده سپاه کربلا و مسئول حفاظت این سپاه مفتخر به دریافت لوح سپاس و هدایا شدند.
 
سردار سید محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران صبح دوشنبه در این جشنواره ضمن اهمیت شناسایی نیروها، رده ها، معاونت ها و اقشار برتر در سپاه کربلا در بخشی از صحبت های خود تقویت روحیه باور در بین نیرو های مخلص سپاه و بسیج را از ارکان اصلی نظام اسلامی دانست.
وی افزود: در میادین نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس آمادگی همیشگی، باور به ارزش های دینی و اسلامی و الهی بود که جان برکفان و مخلصان رزمنده را با شور و شوق در هر شرایط در هر شرایط و زمان وادار به ایستادگی می کرد و بعضی از آنان حتی به درجه شهادت هم مفتخر گردیدند و امروز به برکت آن باور و شیدایی که بر آن باور قدم برداشتند شاهد شکوه و عظمت ظام اسلامی هستیم و اینک آثارش را در مجامع بین المللی شاهدیم.
 
همچنین مصطفوی مسئول دبیر خانه اشراف فرماندهی سپاه کربلا  خصوص اهداف جشنواره مالک اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی رده ها، ایجاد وحدت رویه و نظامند نمودن آن برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه اشراف سپاه کربلا یادآور شد: ترغیب برایرفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی از جمله اهداف این جشنواره  به حساب می آیدوی بیان کرد: جشنواره مالک سعی دارد تا از همه رده های تابعه سپاه اعم از کارکنان نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهی و حفا پاسداران و بسیجیان موفق تر  در موضوعات جهادی، انقلابی و سازمانی سال 95را شناسایی و معرفی نماید.
 
وی اظهار داشت: لذا به منظور اهمیت موضوع پس از ابلاغ دستورالعمل جشنواره مالک اشتر دبیر خانه اشراف فرماندهی جهت تشویق نیروها در سپاه کربلا تدابیری اتخاذ نمود که بر پایه آن با شکل گیری ستاد اجرایی اعم از معاونت اجرائی، بازرسی، طرح و برنامه و دبیرخانه اشراف اقدام به شناسایی و بررسی کارنامه و عملکر یگان ها، معاونت ها، نواحی و اقشار نمود و پش از ارزیابی های صورت گرفته 130 رده موفق به کسب عناوین برتر جهت تشویق گردیده و به لوح افتخار سازمانی دست یافتند.
 
در بخشی از برنامه ، معانت ها، رده ها، یگان ها و اقشار موفق سپاه کربلا از سراسر شهرستان های استان مازندران شناخته و با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.
در بخش  نواحی  مقاومت بسیج سپاه کربلا، برادرشهرام نوری فرماندهی  ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران
در بخش دفاتر ناحیه بسیج دانشجویی ،برادر محمد عباسپور ازدفتر شهرستان آمل 
در بخش حوزه های  ناحیه بسیج دانشجویی ، برادر مهدی پور از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل
در بخش پایگاه های  ناحیه بسیج دانشجویی ، خواهر آقایی از پایگاه دانشکده پرستاری رامسر
مورد تجلیل قرار گرفتند.

 2.jpg6-(4).jpg7-(1).jpg4-(1).jpg
 
ارسال نظرات