خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

شهید حججی باعث اتحاد بیشتر شدند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز از ایستادگی نسل سوم انقلاب قدر دانی کرده و شهید حججی و تمامی شهدای نسل سوم و حتی جوانان با بصیرت را الگو و رهرو ولایت دانست.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۶۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص شهادت مظلومانه شهید محسن حججی به دست داعش ابراز کرد: خدا را شاکر هستیم که بچه های نسل سوم انقلاب محکم بر پای ارزش ها مانده اند و دشمن به دنبال جدایی آنها از ارزش ها بود حال آنکه حاصلی جز ضربه به خود دشمن نداشته است و این نشانگر پای بندی به ولایت است.

وی در خصوص توصیه های این شهید تبیین کرد: باید از شجاعت و شهامت شان درس گرفت و طبق سفارش خود شهید در اردوهای جهادی حضور چشمگیر داشت چرا که با وضعیت اقتصادی ایران در این زمان نیاز به عمل انقلابی است. طبق فرموده شهید "ما جوانان وظیفه داریم تقوا و معنویت را به حدی برسانیم که آن زمانی که در شهر خودمان زمینه آلودگی به گناه فراهم می شود گناه نکنیم و مانند جهادگران باشیم" نیاز است با محوریت ولایت و پای بندی به رهبری عمل کرد تا به جایگاه شهدا رسید.

حیدری در ادامه افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان موج می زند و اتحاد بر این پایه است و حتی کسانی که در راس هستند نیز توجه داشته باشند مدیون شهدایند و مسئولیت سنگینی بر عهده تمامی افراد است چرا که برای حفظ خون شهداو ارزشهای انقلاب شهدای زیادی تقدیم شده و متاسفانه این روزها روزنامه ها و خبرگزاری هایی آب در آسیاب دشمن می ریزند که این باعث شرم است و آنها قادر به جبران دین به شهدا نخواهند بود و البته باید توجه داشت که هرکس در جایگاه خود وظیفه ای برای این حفظ و ادای دین به این ارزشها و شهدا دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا در پایان در واکنش به کلیپ منتشر شده از شهید تصریح کرد: داعش که فرمانبر استکبار و سعودی و اسرائیل است اینگونه کلیپ ها را به منظور بازدارندگی و رعب در محور مقاومت منتشر می کند حل آنکه نتیجه عکس داشته و با انتشار آن مردم و جوانان انقلابی انگیزه ای بیش از پیش برای اتحاد به منظور مقابله با داعش و وهابیت گرفته اند و به برکت این شهید اتحادها افزایش یافته و همه به دنبال انتقام ضربه به داعش و هم پیمانانش هستند در این راه پای پس نمی کشند و در آزمون دانش آموختگی در مکتب امام حسین سر بلند ظاهر شده اند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار