سلحشوری تو حجت را بر خیلی ها تمام کرد، کاش آن نمایندگانی که با حامی داعش سلفی حقارت انداختند، قبل از آن فداکاری های جوانان مدافع حرم را به یاد می آوردند؛ چراکه اگر آنها نبودند، مجلسی هم نبود که این غربزدگان بخواهند سلفی ذلت بیندازند، اوف شان باد.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق(ع) در پی شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم"محسن حججی" بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

محسن جان!

چشمان تو گویای حقیقت است. چشمان تو خط بطلانی است بر تمام یاوه گویی هایشان.
 در چشمان تو کربلا را میبینم. شهامت علی اکبر(ع) را...
 وفای عباس(ع) را...

 چه خوب زمانی ملکوتی شدی. درست در زمانی که یاوه گویان دم از روشنفکرمآبی و لیبرالیسم میزنند، سر دادنت خط و مشی انقلاب را یادآور شد. تو با سر دادنت، منش حسین(ع) را زنده کردی. یادمان آوردی کلام سردار بی سر را که باید آن را با طلا نوشت:

« إِنِّیْ لا أَرَیَ الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً وَالحَیاةَ مَعَ الظّالِمِینَ إِلّا بَرَما »(مسندالامام الشهید، ج 2ص 478)
«من مرگ را جز سعادت، و زندگی با ستمگران را جز مایه ملالت و بدبختی نمی‌بینم!»

چه بسیار افرادی که نه تنها پیرو این قاعده نیستند، بلکه عکس آن عمل میکنند.تسلیم دشمن میشوند و به خواسته ها و اوامر او تن میدهند.ذلت از این بالاتر که غلام حلقه به گوش دشمن اسلام و مسلمین باشیم؟؟؟
در چشمانت غیرت علوی موج میزند.عزت حسینی موج میزند.

محسن جان!

اظطراب چشمان قاتل و آرامش نگاه تو مرز روشن حق و باطل است.
نگاه تو خیلی ها را شرمنده کرد.

سلحشوری تو حجت را بر خیلی ها تمام کرد. کاش آن نماینده ای که با حامی داعش عکس سلفی می انداخت، قبل از آن،  فداکاری های جوانان مدافع حرم را به یاد می آورد؛ چراکه اگر آنها نبودند، مجلسی هم نبود که این غربزدگان بخواهند سلفی ذلت بیندازند.

در دست داعشی باشی و بدانی سرت را از تنت جدا میکند اما نگاهت سرشار از غرور و مردانگی باشد.اوف بر نمایندگانی که سلفی ذلت انداختند. اوف بر سلفی حقارت و فضاحت...

داعش، به گمانش با انتشار عکس اسارتت، رعب و وحشت به دل انقلابیون انداخته، بی خبر از آنکه آنها را بیش از پیش به خونش تشنه تر کرده است.

غافل از آنکه روحیه ی جهاد و شهادت طلبی را در جوانان ما دوچندان کرده است.
 به قول معروف، عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
جایی نوشته بود:«ورزشکاری که مقابل اسرائیل بازی میکنی،بازیگری که به فکر رفتن به فستیوالی، مدیری که به فکر دکوراسیون اتاقت هستی، نماینده ای که با موگرینی سلفی میگیری، به چشمان این شهید بنگریم.»

ما تا لحظه ی آخر شهادتت رو  فراموش نمیکنیم. حقا که برای جوانان هم نسلت الگوی نیکویی شدی.
 با شهادتت  دل همه ی ملت ایران خون شد.

شهادتت مبارک

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق
انتهای پیام/
ارسال نظرات