مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تقویت روحیه مطالبه گری در اقشار مختلف بسیج موجب بیان مشکلات و هوشیاری مسئولان می گردد.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کارگاه آموزشی توانمند سازی ارکان مجامع و شوراهای دبیرخانه اقشار بیجار با حضور بسیجیان برگزار شد.
 

در این کارگاه آموزشی حق رضا نادرپناه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت انقلاب راسلامی به مدد خون شهیدان حاصل شده است گرانبهاترین نعمت در انقلاب است.
 

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز رشد نهال این انقلاب از هر ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده اند ، اما وجود رهبری و نعمت ولایت فقیه و حضور با بصیرت مردم موجب شکست این توطئه ها شده است.

مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار سپاه بیت المقدس با اشاره به نقش کلیدی بسیج در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: نیروهای انقلابی در قالب تشکل مردمی بسیج با حضور در تمامی صحنه ها نقش موثری در پیروزی انقلاب داشته است.
 

نادرپناه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص پروژه نفوذ دشمنان بیان داشت: اقدام نابخردانه نمایندگان مجلس با موگرینی و بازتاب آن در رسانه های داخلی و خارجی مصداق بارز نفوذ دشمنان است.
 

وی ادامه داد: راه اندازی بیش از 560 شبکه ماهواره ای فارسی زبان بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و ترویج فضای مجازی از دیگر مصادیق نفوذ دشمنان در بدنه نظام است.
 

مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار سپاه بیت المقدس در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف تشکیل بسیج اقشار ، گفت: تقویت روحیه مطالبه گری در بین اقشار مختلف بسیج و مطرح کردن مشکلات شهرستان و ارائه آن به مسئولان ارشد از اهداف تشکیلاینن دفتر راهبردی است.
 

نادرپناه خاطر نشان کرد: بیکاری و مهاجرت به علت نداشتن زیرساخت های لازم از مشکلات بزرگ شهرستان بیجار است که شورای قشر بسیج این شهرستان با مطالبه گری از مسئولان باید در راستای رفع مشکلات تلاش نمایند.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات