خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین:

پایبندی به مسائل اقتصادی از شاخص های انقلاب گری است

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین اظهار کرد: پایبندی به مسائل اقتصادی،فرهنگی کشور از جمله شاخص های مهم انقلاب گری است که می توان با اجرا طرح اقتصاد مقاومتی از بحث اقتصاد مستقل شد و استقلال داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۹۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

حجت السلام نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با مبحث انقلاب گری و فرمایشات مقام معظم رهبری درارتباط با تبین انقلاب و نهادینه کردن انقلاب گری به گفت و گو پرداخت.

وی با اشاره به انقلاب حضرت امام خمینی راحل اظهار کرد: امام خمینی راحل شخصی منحصر به فرد بودند که انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

وی افزود: انقلاب حضرت امام خمینی ره پسوند انقلاب تمدن اسلامی است که انقلاب به معنای دکرگونی براساس دستورات و معادلات دین و قرآن صورت می گیرد.

این مسئول  افزود: برپایی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بزرگترین رویداد و تحول در تاریخ می باشد که تا به امروز در تمام جهان از انقلاب اسلامی نام برده می شود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی اذعان کرد:بسیاری از آرمان های انقلاب اسلامی محقق شده است و به همین دلیل مستکبرین به دنبال سرنگونی و از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین خاطرنشان کرد: همه تلاش ها و توطئه های دشمنان تا به امروز سرکوب شده است چرا که مردم مومن و انقلابی ایران با استقامت در برابر مستکبرین مقاومت می کنند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب گری تصریح کرد: رهبری معظم بارها تاکید کردند که بهترین راه حل مبارزه و مقاومت بیش تر در برابر مستکبری احیاء و نهادینه کردن اقلاب و شاخص های انقلاب گری است.

وی با اشاره به شاخص های انقلاب گری اظهار کرد: پایبندی به مسائل اقتصادی،فرهنگی کشور از جمله شاخص های مهم انقلاب گری است که می توان با اجرا طرح اقتصاد مقاومتی از بحث اقتصاد مستقل شد و استقلال داشته باشیم.

حجت الاسلام نظری در خاتمه بیان کرد: باید در برابر نقشه ها وحیله های دشمنان ایستادگی کرد چرا که عدم تبعیت و حمایت از دشمنان درقرآن سفارش شده است.

1003/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها