مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در موضع خود قاطعانه ایستاده اند و ملت ایران با ایستادگی در این نبرد میدان را برای تکفیری ها و حامیان آنها هرگز خالی نمی کند.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۷۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ایلام ، در همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دهلران با اشاره به جنایات داعش بیان نمود: داعش در درون کینه علیه اسلام محمدی دارد.

وی افزود: گروه تکفیری محصول مشترک کشورهای استبدادی و غاصبی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام تصریح کرد: پیروان گروه های تروریستی دین و ایمان ندارند و معتقد به شیعه و سنی نیستند، کسانی که به راحتی انسان های بی گناه را به فجیع ترین حالت می کشند بویی از اسلام نبرده اند.

وی عنوان کرد: علما و روحانیون نسبت به عامه مردم وظیفه خطیر و مهمتری در مبارزه با گروه های افراطی بر عهده دارند؛ زیرا این قشر احاطه بیشتری در دشمن شناسی و سابقه درخشانی در مبارزه با بدخواهان دین و شرع مقدس دارند.

حجت الاسلام عباسی داعش را دشمن مسلمانان شیعه و سنی برشمرد و ادامه داد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در موضع خود قاطعانه ایستاده اند و ملت ایران با ایستادگی در این نبرد میدان را برای تکفیری ها و حامیان آنها هرگز خالی نمی کند.

وی به برخی تفکرات انحرافی در داخل کشور اشاره نمود و گفت: متأسفانه برخی بعد از 6 سال تازه فهمیدن که شهدای حرم چرا برای دفاع از اسلام به سوریه می روند.

ارسال نظرات