در گردهمایی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهرود مسئول بسیج رسانه بسیج سپاه این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۵۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مسئول بسیج رسانه شهرستان معرفی شد.

در این مراسم که در سالن جلسات سپاه و با حضور فرماندهی،مسئول بازرسی و فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مدیران مسئول و خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات محلی استانی و کشوری برگزار شد، علی عامری به عنوان مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه شاهرود معرفی و حکم مسئولیت به وی ابلاغ شد.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این مراسم با تاکید بر اهمیت رسانه ها در عصر حاضر و توجه به آن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر منادی عدالت و حق و معنویت در جهان است و رسانه در این بسط و گسترش نقش اساسی دارد و حضور تفکر بسیج در کنار رسانه ها می تواند در بسط و گسترش فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در جهان موثر باشد.

وی افزود: اهمیت رسانه ها چه در فضای مجازی و چه مکتوب و غیر مکتوب آن بسیار حائز اهمیت است و توجه به اخلاق در رسانه که پایه اساسی است و انتقال درست و دقیق و صحیح مفاهیم به جامعه و جوامع مختلف سبب می شود تا تاثیرگذاری رسانه بیشتر و بیشتر شود و باید تلاش کنیم با اتحاد و انسجام و همگرایی بتوانیم در مقابل هجمه رسانه ای دشمنان مقابله نماییم و بسیج رسانه در این جهت کار می کند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم با تشکیل بسیج رسانه مشکلات و معضلات در این عرصه کم و اتحاد و همدلی و همگرایی اصحاب رسانه بیشتر شود گفت: امیدواریم که با تشکیل این نهاد در شهرستان در بارور شدن و تعمیق و تاثرگذاری معرفت و بصیرت انقلابی در جامعه گام های موثری برداریم.

در متن حکم ابلاغی آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به سمت مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه شاهرود منصوب می شوید  و امید است بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هر چه بیشتر زمینه حضور سازمان یافته مردم و به ویژه جوانان در رده های مقاومت بسیج را فراهم و بسیجیان تحت امر سازمان خود را بر اساس وظایف محوله در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمایید و در جهت پویایی بسیج ده ها میلیونی گام های موثر بردارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها