فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان گفت : اولویت اصلی کشور اکنون مسائل اقتصادی است و مسائل فرهنگی هم در ادامه این مسائل باید زمینه تلاش و فعالیت ما باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۴۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، مسئولین کارگری استان  با فرماندهی جدید سپاه ثارالله کرمان دیدار کردند.

در این دیدار مسئولان قشر کارگری همچون رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ،حسین باقری فرمانده بسیج کارگری ، مدیر صندوق توسعه کارآفرینی امید ، جانشین مدیر کل سازمان تامین اجتماعی ،رئیس کانون شوراهای کارگری ، مدیر کانون بازنشستگا تامین اجتماعی و رئیس شورای کارآفرینان حضور داشتند .

طهماسبی رئیس کانون کار آفرینان استان کرمان طی این دیدار اظهار داشت : اکنون ۲ مشکل بزرگ پیش روی اشتغال و تولید استان کرمان است اولین مشکل بهره وی و دومین ان عدم امنیت سرمایه گذاری در کرمان است .

وی ادامه داد : بیشترین اشتغال در بخش کشاورزی است که متاسفانه با صنعتی شدن این بخش در معرض خطر قرار دارد و در اینده دیگر کسی علم کشاورزی را بر روی زمین نخواهد داشت .

طهماسبی اذعان کرد : بهره وری پایین کار و تولید در کارخانه ها نیز به تولید اشتغال ضربه وارد می کند .

شجاعی مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز ادامه داد:در استان کرمان نزدبیک به ۱۰۰ هزار بازنشسته کارگری داریم و از این تعداد ۳۰ هزار نفر ممتعلق به شهر کرمان هستند و کانون بازنشستگان مهر اولین کانون با مجوز پایگاه مقاومت بسیج می باشد .

مهندس زنگه مدیر کارخانه لاستیک بارز کرمان نیز گفت : برای افزایش بهره وری در کارخانه کار گروه هایی را  تشکیل داده ایم که با این کارگروه ها ایده ها و نوآوریها را از کف کارخانه بدست می اوریم لذا به دنبال ان هستیم که از کف کارخانه ها اقتصاد را مقاوم کنیم .

سردار ابوحمزه بعد از شنیدن صحبت ها و گزارش های دوستانه مسئولان قشر کارگری استان گفت : بسیار از حضور تک تک شما مسئولان در عرصه کار و تلاش در اینجا خرسند هستیم لذا امیدواریم در اولویت های اصلی کشور که تولید و اشتغال است تلاش و اهتمامی ویژه از خود نشان دهید .

وی ادامه داد : دوستان و همراهان نباید ذهن و فکر خود را با جریانات و احزاب  سیاسی درگیر سازند زیرا طبق منویات رهبر انقلاب سه گروه و تفکر بیشتر در این کشور وجود ندارند که این سه دسته یا انقلابی هستند و یا غیر انقلابی و یا ضد انقلاب لذا برای انقلاب و پایداری نظام باید صبرو تلاش مجاهدانه صورت بگیرد .

سردار ابو حمزه اذعان کرد : اولویت اصلی کشور اکنون مسائل اقتصادی است  و مسائل فرهنگی هم در ادامه این مسائل باید زمیمه تلاش و فعالیت ما باشند رهبر انقلاب ۹ سال متمادی شعار سال را اقتصادی مطرح کرده اند زیرا سعی داشتند این حساسیت در عرصه اقتصادی را در بین مسئولان و ملت ایران ایجاد کنند اما این هدف نباید ما را از اولویت های فرهنگی غافل سازد .

فرماندهی جدید سپاه ثارالله کرمان افزود : امیدواریم در دولت دوازدهم مطالبات مردم و ملت محقق شود زیرا مردم ایران تا چیزی را نبینند باور نمی کنند هر چند همه شنیده ها حاکی بر تحقق یک مطلب باشد لذا باید در زندگی مردم تلاش مسئولین دیده شود و مردم واقعا مشکل دارند ل،خانواده های کارگران هم باید دیده شوند و فکر و عمل شما مسئولان باید نتیجه بخش باشد و طرح های اجرایی شما باید خروجی داشته باشد و البته اثر گذار باشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای رسین به اهداف بزرگ نیاز مند تجربه بازنشستگان نیز هستیم لذا نباید افراد موثر و با تجربه را با عنوان بازنشسته کنار بگذاریم بلک ه با ید انان را نیز به کار گرفت تا تلاش و مجاهدتی عمیق با نیروی جوانی و تجربه کهنسالی شکل گیرد .

در پایان این دیدار مسئولین کارگری به سردار ابوحمزه هدیه ای به رسم یادبود  تقدیم کردند.


ارسال نظرات