مسوول بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفت‌وگو با «بسیج»:
غفوری گفت:بسیج یکی از تشکل‌هایی است که هویت خود را از انقلات اسلامی گرفته و در راستای اهداف ترسیمی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
رضا غفوری مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه گرامی داشت حماسه 9 دی که از آن بعنوان روز بصیرت نام می برند، از وظایف بسیج دانشجویی است، گفت: حماسه روز 9 دی اهمیت زیادی دارد، تا آنجا که اهمیت کسب بصیرت نزد خواص و عام و خسارات ناشی از بی بصیرتی و سرسچردگی به ایادی دشمن، همه ساله به مردم یادآوری شود، چرا که بی بصیرتی باعث نفوذ سیاسی دشمن در کشور می شود که در فتنه سال 88 شاهد آن بودیم.
 
وی ادامه داد: تفکر بسیجی الهام گرفته از آیات قرآن است و اعتقاد و ایمان به انجام وظیفه، مهمترین عامل موفقیت در بسیج است و بسیج دانشگاه باید با ارائه برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری به رشد فرهنگی و اعتقادی دانشجویان کمک کند.
 
غفوری با بیان اینکه انتظار داریم بسیج در زمینه‌هایی که امکان فعالیت آن در دانشگاه وجود دارد، وارد شود و به مسئولان دانشگاه کمک کند، اظهار داشت: بسیج یکی از تشکل‌هایی است که هویت خود را از انقلات اسلامی گرفته و به دور از سیاست بازی‌های مرسوم و در راستای اهداف ترسیمی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.
ارسال نظرات