معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین :
اسماعیل احمدی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی راهیان نور گفت:‌ حیات و زندگی جوانان مدیون راهیان نور است.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۴۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،«اسماعیل احمدی» معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت:‌ عدم توانایی در معرفی شهدای دفاع مقدس به عنوان الگو، مهمترین ضعف جبهه فرهنگی است. ما برای دانش آموزان و دختران جوان هنوز نتوانسته‎‌ایم الگویی از شهدا را معرفی کنیم.
 
وی افزود: تمام حیات و زندگی جوانان مدیون راهیان نور است. اردوهای جهادی نیز تدوام راهیان نور است. بچه‌ها در راهیان نور با شهدا آشنا می‌شوند و برای ادامه این راه، به سمت اردوهای جهاد می‌روند.

وی دلیل دشمنی با جریان راهیان نور را موثر بودن آن دانست و گفت: وقتی برنامه «از لاک جیغ تا خدا» را دیدم بیش از  نیمی از جوانانی که در این برنامه از چادری شدنشان صحبت کردند، حرف از راهیان نور زدند. راهیان نور تغییردهنده نیست بلکه تحول آفرین و انقلاب آفرین است. 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه ثابت همه ساله خانواده من در ایام نوروز حضور در راهیان نور است و این یک شرط برای ازدواج من بود. هیچ معلمی بهتر از شهدا نیست؛ راهیان نور بیشترین کمک به معلم، خانواده و جریانات تربیتی است. راهیان نور کمک به جریان تربینی فرزندان و خانواده‌هاست.

احمدی تصریح کرد: سال‌ها پیش در مناطق راهیان نور کمترین زائر در مناطق وجود داشت اما شهدا کم کاری‌های ما را جبران می‌کنند و دعوت‌کننده هستند.

به گزارش دفاع پرس، وی بیان کرد: اشکال کارگردانان و خبرنگاران حرفه‌ای ما در مساله راهیان نور عدم شناخت نسبت به یادمان‌هاست. ما در همه حوزه‌های راهیان نور به آسیب شناسی نیازمندیم. 


ارسال نظرات