خبرهای داغ:
سردار کارگر:

10 موزه دفاع مقدس در کشور افتتاح می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: امسال در صدد افتتاح 10 مرکز فرهنگی ویا همان موزه دفاع مقدس در کشور هستیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر در نشست با مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استانهای شمال غرب کشور در ارومیه افزود: این استان ویژگی هایی دارد که می طلبد در سطح ملی درزمینه حفظ آثار و نشر ارزشها در این خطه اقداماتی انجام و وارد کار شد که افتتاح موزه ها از جمله این اقدامات مهم است.

وی بیان کرد: علاوه بر این که خود مردم منطقه در دوران دفاع مقدس به حماسه آفرینی در دفاع از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب پرداخته اند تعداد زیادی از رزمنده ها نیز از سایر استانها به این منطقه امده اند .

سردار کارگر گفت: در دوران دفاع مقدس از همه استانها در آذربایجان غربی حضور داشتند و در زمان دفاع مقدس به نقش آفرینی در این خطه اقدام کرده اند و باید این آثار ثبت و ضبط و نشر داده شوند.

در ادامه این نشست مدیران کل استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان به ارائه گزارش کار در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پرداختند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با هدف بازدید از وضعیت حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با استقبال استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی عصر دوشنبه وارد استان شد.

دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و نیز استاندار استان از برنامه های سفر وی می باشد.

آذربایجان غربی دارای 12 هزار شهید گلگون کفن است که در طول عمر انقلاب جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرده اند.


ارسال نظرات