فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت:

موفقیت حزب الله در جنگ 33 روزه نقطه عطف تحولات منطقه و جهان

فرمانده سپاه ناحیه اراکب ا تاکید بر اینکه موفقیت حزب‌الله در جنگ 33 روزه را به جرأت می‌توان نقطه عطفی در تحولات منطقه و جهان دانست، گفت: این پیروزی همانطور که باعث شد جایگاه مقاومت در عرصه داخلی لبنان تقویت و تثبیت شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به‌گزارش برگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه گفت: درخشش حزب‌الله نقطه اوج پیروزی فرهنگ مقاومت اسلامی و شیعی محسوب می‌شود.

وی افزود: اقتدار معنوی و نظامی حزب‌الله لبنان در منطقه و پیروزی‌های شکوهمند و باارزشی که در مقابل رژیم تا بُن دندان مسلح صهیونیستی به دست آورد، ضمن انتشار پیام الهام بخش فرهنگ نجات بخش فرهنگ مقاومت در میان ملت‌های مسلمان منطقه و دنیا انگیزه‌ای فزاینده برای جنبش‌های رهایی بخش سراسر دنیا در جهت رهایی ملت‌های ستمدیده از چنگال استبداد و امپریالیسم بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد : آمریکا و غرب، انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها را به کار بستند تا ضمن خلع سلاح حزب الله و قطع بازوان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، از گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه جلوگیری کنند؛ اما نه تنها در دستیابی به اهدافشان موفق نبوده اند بلکه اقتدار حزب الله، کشور لبنان را به یکی از مهم ترین پایگاه‌های جبهه مبارزه و مقاومت اسلامی در صف مقدم مبارزه با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی تبدیل کرده است.

پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه موفقیت حزب‌الله در جنگ 33 روزه را به جرأت می‌توان نقطه عطفی در تحولات منطقه و جهان دانست، گفت: این پیروزی همانطور که باعث شد جایگاه مقاومت در عرصه داخلی لبنان تقویت و تثبیت شود، به همان اندازه نیز مقاومت را به عنوان وزنه‌ای منطقه‌ای نشان داده و آن را به الگویی برای سایر جنبش‌های آزادی بخش تبدیل کرد.

وی افزود: سیدحسن نصرالله که رهبری جنبش مردمی و محبوب حزب‌الله را برعهده دارد، با شجاعت و درایت تمام اراده مردم مبارز لبنان را علیه خصم متجاوز بسیج و معطوف کرد. و مردم لبنان در نبردی 33 روزه، ارتش رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه مذلت نشاندند و باردیگر، واژه مقاومت را برای محرومان و ستم دیدگان جهان معنا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: این پیروزی بار دیگر به همه یادآور شد که مقاومت، سلاحی است که صلاح در پی دارد و به سخن دیگر، صلاح کار در برابر دشمن متجاوزی مانند رژیم نابکار اسرائیل، سلاح و مقاومت است و در غیر این صورت، باید که ذلت و خواری و حکم صادره از سوی متجاوز را پذیرفت.

پاسدار رضایی ادامه داد: فرهنگ مقاومت و جبهه مقاومت اسلامی با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به دین مبین اسلام توانسته است در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی کسانی که خود را ارباب جهان می‌دانستند ایستادگی کند تا جایی که خودشان نیز اعتراف کردند که توان ایستادگی در برابر جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران اسلامی را ندارند.

وی افزود: ایستادگی سوریه، حزب‌الله، عراق، یمن و مدافعین حرم نشان داد که مسلمانان تا پای جان آماده مبارزه هستند و در برابر کسانی که بخواهند به دین پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) تخطی نمایند مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار