مسئول سازمان بسيج سازندگي كهگيلويه و بويراحمد گفت:بسيج سازندگي اين استان يك هزار و 137 شغل از ابتداي سال 1395 تا ابتداي تيرماه امسال ايجاد كرده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۵۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
مسئول سازمان بسيج سازندگي كهگيلويه و بويراحمد افزود: رويكرد سالجاري بسيج سازندگي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمدايجاد شغل پايدار باتوسعه و ايجاد كارگاههاي صنايع تبديلي در سطح استان است.
سرهنگ رنجبرافزود: اين تعداد فرصت شغلي با پرداخت تسهيلات بانكي اشتغالزايي ارزان قيمت در بخش‌هاي گياهان دارويي، ريسندگي، بافندگي، پرورش شتر مرغ، قارچ، زنبور عسل و زعفران و ... به متقاضيان ايجاد شده است.

اين مسئول گفت: بسيج سازندگي به عنوان دستگاه اجرايي برتر اين استان از نظر ايجاد اشتغال پايدار معرفي و بصورت مكتوب مورد تشويق قرار گرفته شده است.

وي با بيان اينكه براي هر يك از طرح‌هاي اشتغالزايي تا سقف 300 ميليون ريال و براي طرح‌هاي تعاوني و كارگاه‌هاي توليدي راكد تا سقف يك ميليارد و 350ميليون ريال از محل طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي پرداخت شده است گفت:در اين مدت 922 كارگاه اشتغالزايي با 128 ميليارد ريال اعتبار بهره برداري شده است.
رنجبر افزود: براساس برنامه ريزي امسال صنايع تبديلي سركه سيب در بويراحمد، ليمو در باشت، كشك و لبنيات طعم دار در گچساران، ليمو اماني در كهگيلويه، روغن گيري زيتون در بهمئي و كشمش آفتابي در دنا حمايت خواهد شد.
ارسال نظرات