آخرین بازی از سری مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان امروز در اردبیل برگزار و چهارمین برد متوالی تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم قطر رقم خورد.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، آخرین بازی از سری رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان که از ساعت 18 امروز در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شد بین تیم‌های ملی ایران و قطر برگزار و بلندقامتان تیم ملی کشورمان پیروز این میدان شدند.

این بازی که چهارمین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بود با درخشش خوب بلندقامتان ایران به پایان رسید و تیم ملی ایران چهارمین بازی خود را نیز با نتیجه شیرین سه بر صفر به سود خود تمام کرد.

در این بازی تیم ایران توانست در ست نخست با نتیجه 25 بر 22 حریف قطری را شکست دهد و ست دوم نیز به نتیجه 25 بر 19 به نفع تیم جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید و در ست سوم نیز تیم ملی کشورمان با نتیجه 25 بر 19 توانست با اقتدار پیروز میدان شده و نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزند.

تیم ملی والیبال ایران که در بازی روز گذشته مقابل تیم قزاقستان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و توانسته بود جواز حضور مسابقات قهرمانی جهان را که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود کسب کند، با این برد شیرین دیگر توانست رضایت تماشاگران حاضر در ورزشگاه را کسب کند.

به گزارش تسنیم،سه بازی گذشته تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت‌ها مقابل کره جنوبی، چین و قزاقستان در روزهای گذشته برگزار شده بود که در تمامی این بازی‌ها ایران با برد متوالی و نتیجه سه بر صفر توانست بر تمامی حریفان غلبه کرده و یکه‌تاز میدان شود که چهارمین برد متوالی تیم ایران نیز در مقابل قطر رقم خورد.

تشویق خستگی‌ناپذیر و پرشور تماشاگران در این بازی و به ویژه حضور بانوان و تشویق یکصدای آنها همچون رقابت‌های گذشته این دوره از مسابقات بسیار چشمگیر بود به طوری که ورزشگاه رضازاده اردبیل مملو از جمعیت و هواداران ورزش‌دوست اردبیل شده بود.
ارسال نظرات