رئیس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان خبر داد؛ دوره ياوران ولايت بسيج دانش آموزي استان سمنان با حضور 150 دانش آموز مقطع پیشگامان از 17 مرداد آغاز شده است و تا 27 همین ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
طاهري رئیس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: دوره ياوران ولايت بسيج دانش آموزي استان سمنان ، به نام جوان مومن انقلابي ، شهيد عباس دانشگر يادبود شهداي مدافع حرم نامگذاري شده است.

وی اظهار داشت: در اين اردو 150 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع پيشگامان با شعار دانش آموز انقلابي، مدرسه انقلابي، در اردوگاه دشت بهشت مشهد مقدس از تاريخ 17 آغاز شده است و تا 27 مرداد ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان بیان داشت: در سال 96، دوره ياوران ولايت به صورت مجزا به تعداد 75 نفر از دانش آموزان دختر از 17 تا 22 مرداد ماه وهچنين به تعداد 75 نفر از دانش آموزان پسر از22 تا 27 مرداد ماه بر گزار خواهد شد.

طاهری همچنين اهداف برگزاري دوره را ايجاد آمادگي روحي و انگيزشي در بين فرماند هان واحد هاي بسيج دانش آموزي جهت پذيرش مسئوليت ،كسب مهارتهاي مديريتي و تشكيلاتي براي انجام بهتر ماموريت هاي بسيج دانش آموزي ٬ رشد و تعالي اخلاقي و معرفتي ٬ توجه به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ٬ راهبرد دانش آموز محوري و هويت بخشي به نسل نوجوان و جوان بيان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دوره ياوران ولايت در پنج مرحله شامل ثبت نام و شناسايي ، انتخاب و گزينش ، آموزش شبانه روزي، به كار گيري و تداوم ارتباط و ارزيابي ٬ رشد و ارتقاءاستعداد ها و توانمند سازي دانش آموزان جهت تربيت كادر و مديران تراز انقلاب اسلامي برگزار مي شود.

رئیس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان تأکید کرد: دوره تداوم ارتباط، بعد از پايان دوره آموزشي در قالب حلقه رهبر كوچك با حضور مربيان و روحانيون مجرب در اين حلقه ها و همچنين حضور در اردوهاي راهيان نور و بسيج سازندگي و ارتباط با پايگاه هاي مقاومت بسيج مساجد و ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ديگر كار هاي گروهي و اجتماعي محقق مي شود.

طاهری در پايان، اجراي سه ماموريت مهم تحقق بخشي ارتش دهها ميليوني ، عمق بخشي به لايه هاي مختلف انقلاب در سطوح مدارس و مقابله با جنگ نرم در اشكال مختلف را از اهدف اصلي در سازمان بسيج دانش آموزي برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها