خبرهای داغ:
دانشجویان بسیجی استان قم با صدور بیانیه‌ای افتخار خود را شهیدی دانستند که تصویر اسارتش بیانگر نهایت آرامش و یقین در دل وحشیان گرگ صفت بود.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دانشجویان جهادگر بسیجی استان قم با صدور بیانیه‌ای خواستار انتقام خون شهید حججی شدند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر جنایتی وقیحانه از سوی لکه چرکین وهابیت و اسکتبار یعنی داعش ملعون را شاهد بودیم، که با دنائت تمام دانشجوی مجاهد محسن حججی را به شهادت رساندند. در کجای دنیا و در کدام جنگ در طول تاریخ با یک اسیر جنگی این چنین برخورد می‌کنند کجایند سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر؟ چرا در مقابل این فجایع، سکوت تنها کار این بی فایدگان است؟

ما جهادگران بسیجی دانشگاه‌های استان قم این فاجعه انسانی گروهک داعش و حمایت اربابانش آمریکا و اسرائیل و اقدامات اخیر آنان را در این باره شدیداً محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: به خانواده شهید جهادگر محسن حججی و به ویژه به پدر و مادر آن شهید بزرگوار تبریک وتسلیت عرض کرده و از سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور میدان نبرد با تکفیر، عاجزانه تقاضا داریم که افتخار گرفتن انتقام این شهید مظلوم را به فرزندان جهادگرتان بسپارید و حضور در عرصه نبرد با آن جنایتکاران را به ما محول کنید.

همچنین به داعشیان ملعون نیز اعلام می‌کنیم منتظر باشید که ثانیه‌های آخر عمر نحستان در حال سپری شدن است و روز انتقام نزدیک، به آن شهید عزیز قول می‌دهیم همانگونه که تو در راه مولای بی سرمان قدم نهادی و مظلومانه سر و سیمای زیبایت فدا کردی لحظه ای دست از راه سرور و سالار شهیدان و اهداف این انقلاب حسینی بر نخواهیم داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به مسوولین و نمایندگان نظام جمهوری اسلامی نیز تذکر می‌دهیم که افتخار و مباهات ما به شهیدی است که تصویر اسارتش بیانگر نهایت آرامش و یقین در دل وحشیان گرگ صفت بود ولی ولی... در عوض سلفی گرفتن نمایندگان مجلس اسلامی ما با دشمنان قسم خورده این کشور در نهایت بی شرمی موجب افتخار شده و سنبل فرهیختگی و روشن‌فکری محسوب می‌شود .

در پایان دست به دعا بر می‌داریم و از خداوند ظهور منتقم مظلومین جهان را مسئلت می‌کنیم و فریاد این الطالب بدم المقتول بکربلا سر می‌دهیم.
ارسال نظرات